UNE PARTIE DâECHECS SUR LA PLACE DU GRAND MARCHE A CRACOVIEDziś kolejny francuski tekst Lidki o Krakowie. Promujcie Polskę nadsyłajcie Wasze teksty!Ceux qui avaient lâoccasion dâĂŞtre sur la Place du Grand MarchĂ
Jak podróżować, będąc niepełnosprawnym ruchowo? Czy linie lotnicze przewiozą wózek inwalidzki i czy zagwarantują pomoc wyszkolonego personelu? Tego typu pytania nurtują każdego niepełnosprawnego, który planuje podróż sam
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel
Podróżowanie podniebnym środkiem transportu choć coraz popularniejsze, tańsze i wygodniejsze zdarza się, że bywa również uciążliwe. I tak, jak na krótszych trasach można przymykać oczy na pewne niedogodności, tak podczas
Kraków, 23 grudnia 2019 r. Informacja prasowaWyjątkowa mapa miasta w krakowskim hotelu!Jedyna w swoim rodzaju mapa pojawiła się na ścianie hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Jest ona odpowiedzią na mocno rozwijający się tr
Podstawy praktyki buddyjskiejWiele osób, które dorastały w społeczeństwach zachodnich, chce zgłębiać tradycyjne nauki buddyjskie. Angażują się w buddyzm, przyjmując racjonalne podejście oparte na logicznych wyjaśnieniach
Kilka lat temu skrótowiec FOMO (fear of missing out) opisujący nerwową potrzebę zerkania co chwilę na smartfon królował w mediach. Wielu z nas identyfikowało się z tym lękiem, karcąc się w duchu za zmarnowany czas przed ekr
Wyspy Kanaryjskie to dla polskich turystów już nie odległe wyspy na oceanie, ale jeden z najbardziej popularnych kierunków wyjazdów jesienno-zimowych. Nic dziwnego, kiedy do Polski wkrada się jesienna szaruga, wulkaniczne wyspy n
Informacja prasowaGdynia, 10 października 2019 r.Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercurew Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalW hotelu Mercure Gdynia Centrum, odbyła się pierwsza o
Joanna Blewąska w GW napisała że Przystojny hydraulik wypromował Polskę we Francji. Liczba zainteresowanych przyjazdem do naszego kraju wzrosła niemal o 40 proc.Plakat z przystojnym Polakiem w zielonym kombinezonie i opiętym po