Początek maja oficjalnie uznać można za rozpoczęcie sezonu urlopowego. I choć na sierpień przypada największa liczba wyjazdów, spora cześć urlopowiczów, spakuje walizki i na dłuższy wypoczynek uda się już w maju. Korzyst
Miłośnicy białego szaleństwa są w stanie pokonać rozmaite przeszkody, żeby szusować po ulubionych trasach narciarskich. Nie przeraża ich nawet długa podróż samochodem pełnym sprzętu narciarskiego w samym środku zimy. Co
Szukasz pomysłu na wakacyjny wypoczynek? Pomożemy ci znaleźć urlop, który cię zachwyci, a do doskonałych wakacji dorzucimy szansę na wygranie 1000 zł na twój kolejny urlop! Wszyscy, którzy do końca października 2013 roku z
Laptopy, tablety, smartfony towarzyszą swoim użytkownikom wszędzie, stając się integralną częścią ich codziennego życia. I tak, jak dla niektórych „bycie offline” nie stanowi żadnego problemu, dla innych może b
Łódź, 23 stycznia 2018Informacja prasowaFerie w domu? Kilka pomysłów na dobrze spędzony czasTylko nieco ponad 6 procent uczniów wyjechało na ferie zimowe w ubiegłym roku. Choć ten odsetek – jak podaje Ministerstwo
Podróżowanie podniebnym środkiem transportu choć coraz popularniejsze, tańsze i wygodniejsze zdarza się, że bywa również uciążliwe. I tak, jak na krótszych trasach można przymykać oczy na pewne niedogodności, tak podczas
Informacja prasowa, Warszawa, 13.06.2017Bezpieczny wyjazd na wakacjePodczas przygotowań do wakacyjnych wycieczek autokarowych dla dzieci i młodzieży, jednym z najczęściej popełnianych przez organizatora błędów jest zbyt pó�
Kilka lat temu skrótowiec FOMO (fear of missing out) opisujący nerwową potrzebę zerkania co chwilę na smartfon królował w mediach. Wielu z nas identyfikowało się z tym lękiem, karcąc się w duchu za zmarnowany czas przed ekr
Wyjazdy tylko dla kobiet to nowy trend w turystyce, który zdobywa coraz większe zainteresowanie. Powstają hotele obsługiwane wyłącznie przez żeński personel, biura podróży – prowadzone tylko przez kobiety &n
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel