Informacja prasowaPoznań, 8 sierpnia 2018 r.Wakacje to czas wyjazdów, dzięki którym mamy okazje poszerzać swoją wiedzę o innych kulturach oraz poznawać nowe smaki. Przed daleką podróżą warto sprawdzić, jakich smakołykó
Informacja prasowa, 16 stycznia 2018 r.Jeśli jeszcze nie masz planów na zimowy wypoczynek, możesz skorzystać z ofert last minute. Często są one bardziej korzystne, wystarczy tylko wybrać kierunek i formę wypoczynku.Rodzinne n
Informacja prasowaWarszawa, 12 lutego 2020 r.Zajęcia dodatkowe, aktywne spędzanie wspólnego czasu, edukacja od najmłodszych lat – tak rodzice starają się zaszczepić w swoich dzieciach pasję. Mnogość dostępnych zain
Informacja prasowaWarszawa, 2 stycznia 2020 r.Pokolenie Z: uczy się, studiuje, wchodzi na rynek pracy.A jak lubi odpoczywać?Najstarsi przedstawiciele pokolenia Z skończą w tym roku 25 lat. Nazywani są również generacją C od
Świat stoi przed nami otworem, kiedy mamy pieniądze. Kiedy ich brakuje, nie zawsze możemy pozwolić sobie na podróżowanie po świecie. Jednak nie do końca tak jest, ponieważ niektórzy bez wielkich pieniędzy jeżdżą po całym
Informacja prasowa21.02.2020 r.Slow life w SzczawnicyMarzy Ci się prawdziwy relaks? Chcesz zwolnić, wziąć głęboki oddech i zregenerować siły w otoczeniu pięknej przyrody? A może masz ochotę na Wielkanoc poza domem i prawd
Nowe języki w paszportachOd 1 października br. w paszportach, a od 1 stycznia 2012 r. w paszportach tymczasowych oraz służbowych i dyplomatycznych znajdą się dodatkowo trzy nowe języki – bułgarski, irlandzki i rumuński.
Informacja prasowaWarszawa, 8 czerwca 2017Wakacje z dzieckiem – jak się przygotować?Szykujesz się na urlop z dzieckiem? A może planujesz pierwsze rodzinne wakacje nad morzem? Wyjazd na wspólne wakacje z dzieckiem powini
Informacja prasowa30 GRUDNIA 2019 R.Hotele grupy Accor w Solidarity Week po raz czternasty!Pracownicy hoteli należących do grupy Accor w regionie Europy Środkowej i Wschodniej wzięli udział w corocznej inicjatywie Solidarity We
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel