Od dziś użytkownicy wyszukiwarki ofert turystycznych Qtravel.pl korzystają z nowej strony – odmienionej graficznie i ulepszonej funkcjonalnie. Qtravel.pl wprowadza nowe podejście do sprzedaży ofert turystycznych. Nowa strona
Niektóre upominki z wakacji można stracić jeszcze na lotnisku, zanim zostaną przywiezione do kraju. W dodatku ich posiadanie przysporzyć może problemów natury prawnej. Na co więc warto zwrócić uwagę, zaopatrując się w zagr
Novotel Wrocław CityFilmowy hotel pokazuje nowe obliczeNovotel Wrocław City, jeden z najbardziej znanych hoteli w stolicy Dolnego Śląska, dzięki zakończeniu kolejnego etapu kompleksowych działań modernizacyjnych, zyskał wła
Kraków, 18 grudnia 2019ARTIST YOURSELF – KREATYWNE WARSZTATY Z YLANEM ANOUFA W IBIS STYLES KRAKÓW SANTORINIWe wtorek, 17 grudnia 2019, w nowo otwartym hotelu ibis Styles Kraków Santorini odbyły się kreatywne warsztaty, k
Co zrobić, kiedy zaginie bagaż? Jakie świadczenia musi zagwarantować przewoźnik, wówczas gdy lot jest opóźniony lub zostanie odwołany? W takich sytuacjach pasażerowi przysługuje prawo do odszkodowania. Jego wysokość ̵
Polacy kochają swoje góry. Kiedy jednak mają wybrać dokąd jechać na narty – wolą stoki we włoskich  Dolomitach, czy austriackich i francuskich Alpach. Chętnie też wybierają słowacką stronę Tatr. Niewątpliwie n
Informacja prasowaWarszawa, 30 stycznia 2017Zimą stawiamy na ciepłe ubrania, czapki i szaliki, warto też zadbać o zdrowie i dobre samopoczucie. Jak spędzić najmroźniejszą porę roku i odpowiednio o siebie zadbać? Poznaj nasz
Piękna architektura, eleganckie lobby, wysprzątane pokoje i wykwintne jedzenie – okazuje się, że nie każdy hotel wybiera tą utartą ścieżkę, by zaskarbić sobie klientów. Są na świecie miejsca, w których goście p�
Kraków, 29 czerwca 2018 r. Informacja prasowaHB, FB, B&B. Czy wiesz co rezerwujesz w hotelu?Organizacja wakacji jest zazwyczaj ekscytująca ponieważ zwiastuje dni pełne beztroski. Niestety zdarza się, że w miejscu docelowy
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel