Jeżeli lubisz podróże, z pewnością nie poprzestaniesz na jednym kraju. Chociaż bywa i tak, ze interesuje nas zwłaszcza kultura danego kraju, język i zwyczaje – dlatego powracamy często tam, gdzie się nam tak bardzo po
UNE PARTIE DâECHECS SUR LA PLACE DU GRAND MARCHE A CRACOVIEDziś kolejny francuski tekst Lidki o Krakowie. Promujcie Polskę nadsyłajcie Wasze teksty!Ceux qui avaient lâoccasion dâĂŞtre sur la Place du Grand MarchĂ
Informacja prasowa28 maja 2018, WarszawaPakowanie walizki: jak to zrobić szybko, sprawnie i jakich błędów unikać?Wielkimi krokami zbliżają się wakacje, a wraz z nimi pakowanie, które niestety w większości przypadków potr
Ecco Holiday, GTI, Itaka, Bee Free – organizatorzy, którzy dotychczas sprzedawali wyłącznie wyjazdy wypoczynkowe i wycieczki objazdowe w sezonie Zima 2012/2013 wprowadzają do swojej oferty wyjazdy narciarskie. Czy touropera
Joanna Blewąska w GW napisała że Przystojny hydraulik wypromował Polskę we Francji. Liczba zainteresowanych przyjazdem do naszego kraju wzrosła niemal o 40 proc.Plakat z przystojnym Polakiem w zielonym kombinezonie i opiętym po
Jeśli mieszkamy na południu Polski, a marzy nam się krótki wyjazd za miasto – niekoniecznie musimy szukać miejsc zupełnie egzotycznych. Czasem wystarczy na nowo odkryć miejscowości, które choć powszechnie kojarzone,
Wzrost bezrobocia, niepewność na rynkach i zagrożenie bankructwem kilku europejskich krajów, to negatywne skutki kryzysu, który nieoczekiwanie może przełożyć się na poprawę sytuacji polskiego turysty. Nie dość,
Gdańsk jest jednym z najpiękniejszych polskich miast. Jednocześnie jednak to miejsce niezwykle europejskie, światowe – a przez to nie do końca w odbiorze tak typowe dla Polski, jak – dajmy na to – Kraków.
Malbork kojarzy się Polakowi z zakonem Najświętszej Maryi Panny. Przy czym na drodze skojarzeń Polacy mówią Krzyżacy, i mimo upływu lat, z rozrzewnieniem wspominają wiktorię grunwaldzką. Nie są te wyobrażenia zostawione
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel