Koniec roku szkolnego oraz coraz gorętsze dni nieodzownie zwiastują rozpoczęcie sezonu wakacyjnego. I choć tegoroczne wczasy z pewnością będą zupełnie inne niż planowaliśmy to na początku roku, nie oznacza to, że dostarcz�
Czy byłeś kiedyś w Rzymie? Jeżeli pojedziesz tam po raz pierwszy, a znałeś tylko Polskie czy czeskie miasta, to Rzym wyda Ci się ogromny. Nie chodzi bynajmniej o powierzchnię samego miasta w kilometrach, ale o kolosalne budowle
Laptopy, tablety, smartfony towarzyszą swoim użytkownikom wszędzie, stając się integralną częścią ich codziennego życia. I tak, jak dla niektórych „bycie offline” nie stanowi żadnego problemu, dla innych może b
Bajeczna cisza nad ciepłym, niemal pozbawionym fal morzem, niekończące się piękne plaże, wspaniałe warunki klimatyczne stwarzające doskonałe możliwości wypoczynku. Choć to tunezyjska wyspa, jej klimat całkowicie różni si
Warszawa, 21 lipca 2020Informacja prasowaNawalne deszcze a susza. Czy Polsce w dalszym ciągu zagraża susza?Zasoby wód powierzchniowych w Polsce wynoszą około 1,6 tys. m3/rok/osobę, podczas gdy średnia dla Europy jest niemal 3
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP, Polacy żyją coraz bardziej ekologicznie. Aż 66 proc. z nas stosuje w domach przyjazne dla środowiska rozwiązania. Kupowanie ekologicznych produktów, segregacja odpad&oac
⢠Podczas tegorocznych wakacji w naszej walizce nie może zabraknąć espadryli, sukienek w grochy oraz kulotów w motywy kwiatowe – to one reprezentują trendy na lato 2019.⢠Oprócz najmodniejszych elementów stroj
Macie ochotę zaszaleć? Musicie się śpieszyć, tegoroczny karnawał jest stosunkowo krótki. Kończy się już 12 lutego. I chociaż Rio de Janeiro niezmienne pozostaje stolicą karnawałowych szaleństw, warto przyjrzeć się takż
B&B Hotels Polska wzmacnia swój dział rozwoju Sieć hoteli B&B posiada już swoje obiekty w Warszawie, Wrocławiu, Toruniu, Łodzi, Katowicach i Krakowie. Zarząd spółki pracuje jednak wytrwale nad poszerzeniem oferty
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel