17 lipca 2012 roku w Warszawie odbyła się konferencja prasowa, podczas której Zarząd Sky Club Sp. z o.o. podsumował dotychczasowe działania związane z koniecznością złożenia przez spółkę wniosku o upadłość, jak równie
Znane ze słonecznych plaż, śródziemnomorskiego klimatu, przepysznej kuchni i wysokiej jakości bazy turystycznej południe Europy zyskuje na popularności głównie dzięki obniżkom cen lotów. Nieufność wobec biur podróży, za
Nareszcie wakacje! Jak się z nich cieszyć razem z dziećmi?Hurra! Wakacje!!! Początek wakacji to dla dzieci jeden z ulubionych momentów w roku. Dwa miesiące bez szkoły, wyjazdy do rodziny, kąpiele w jeziorze, wycieczki w góry
Czy się to komuś podoba, czy nie Walentynki na dobre wpisały się w naszą rzeczywistość. Â I bardzo dobrze! Dzień św. Walentego to doskonała okazja, żeby obdarować ukochaną osobę niecodziennym prezentem. Ponieważ na wym
Informacja prasowa2 GRUDNIA, 2019Grupa Accor przejmuje zarządzanie prestiżowym Hotelem Rezydent w Sopocie Rezydent Hotel w Sopocie to komfortowy obiekt klasy premium, który wyróżnia się znakomitą lokalizacją oraz uznaną jak
Kraków, 18 grudnia 2019ARTIST YOURSELF – KREATYWNE WARSZTATY Z YLANEM ANOUFA W IBIS STYLES KRAKÓW SANTORINIWe wtorek, 17 grudnia 2019, w nowo otwartym hotelu ibis Styles Kraków Santorini odbyły się kreatywne warsztaty, k
RYANAIR announced a new route from Dublin to Lodz, the second largest city of Poland yesterday.The new route – Ryanairâs third to Lodz – starts on April 4 and will operate twice weekly. Seats on the new route are on o
Pomysł na wyjątkowe walentynki wcale nie musi rujnować kieszeni zakochanych par. Dzięki tanim liniom lotniczym i niedrogim hotelom pięciodniowa wycieczka do Włoch – kraju Romea i Julii – kosztuje ok. 800 zł R
City break – urlop dla oszczędnychWystarczy kilkaset złotych, aby spędzić weekend za granicą. Właśnie rozpoczyna się sezon na city break, czyli kilkudniowe, rekreacyjne wypady do europejskich stolic. To coraz bardziej
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel