Macie ochotę zaszaleć? Musicie się śpieszyć, tegoroczny karnawał jest stosunkowo krótki. Kończy się już 12 lutego. I chociaż Rio de Janeiro niezmienne pozostaje stolicą karnawałowych szaleństw, warto przyjrzeć się takż
Warszawa, 23 grudnia 2019 r. SOFITEL WROCLAW OLD TOWN ZAPRASZA NA WYJĄTKOWĄ WYSTAWĘ. POWSTAŁA WE WSPÓŁPRACY ZE SZKOŁĄ ARTYSTYCZNEGO PROJEKTOWANIA UBIORUArt de No’l, czyli celebracja Bożego Narodzenia jest dla Sofitel H
Lato w mieście? Już od dawna przestało kojarzyć się z nudą, za to Warszawa staje się rajem dla tych, którzy szukają wrażeń po 8-godzinnych zmaganiach z obcisłą garsonką w biurze. Wystarczy korzystać z ułatwień, które
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca2019r.Środki transportu miejskiego, zatłoczone ulice miast i najpopularniejsze miejsca turystyczne stanowią prawdziwą mekkę dla kieszonkowców. Wykorzystują oni nasze rozproszenie i dzięki
Do Bydlina warto dotrzeć wprost z Krakowa lub z Olkusza. Bydlin leży w gminie Klucze. Teraz jest to powiat Olkuski i leży w Małopolsce, ale kiedyś należał administracyjnie do województwa katowickiego. Przez wieś przebiega szl
Podstawy praktyki buddyjskiejWiele osób, które dorastały w społeczeństwach zachodnich, chce zgłębiać tradycyjne nauki buddyjskie. Angażują się w buddyzm, przyjmując racjonalne podejście oparte na logicznych wyjaśnieniach
Ciepłe kraje kuszą nas, zachęcają. Bardzo miło jest przeglądać oferty różnych biur podróży, przeglądać foldery pełne pięknych zdjęć, rajskich plaż, radosnych ludzi, lazurowej wody i wiecznego słońca. Ciepłe kraje s
CHIC DESIGN BY SOFITELPRAPREMIERA WYSTAWY MAURYCEGO ŚMIERZCHALSKIEGO Warszawa, 13 listopada 2018 r.Marka Sofitel Hotels & Resorts zaprasza na prapremierę wystawy fotografii CHIC DESIGN BY SOFITEL, która w połowie listopad
Dobra informacja dla wszystkich, którzy wraz z końcem lata zaczynają myśleć o ośnieżonych stokach. Wyszukiwarka Qtravel.pl rozpoczęła współpracę z Infoski.pl – organizatorem narciarskiego wypoczynku w Alpach i Piren
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel