Poland travel Polskie miasta

Ruszyła kampania promująca Dąbrowę Górniczą

Ruszyła kampania promująca Dąbrowę Górniczą
Zakończony w niedzielę III Półmaraton Dąbrowski to inauguracja programu „Dębowy Świat dla aktywnych”, który obejmuje zorganizowanie kampanii promocyjnej w 2010 r. wraz z działaniami towarzyszącymi

Zakończony w niedzielę III Półmaraton Dąbrowski to inauguracja programu „Dębowy Świat dla aktywnych”, który obejmuje zorganizowanie kampanii promocyjnej w 2010 r. wraz z działaniami towarzyszącymi w celu wypromowania nowego produktu turystycznego. To kolejny, obok przygotowania strategii sprzedaży praw tytularnych do Hali „Centrum”, projekt, który ma zwrócić uwagę na atrakcyjność Dąbrowy Górniczej oraz Województwa Śląskiego.

1279081_cherry_blossoms[1]

Inauguracją „Dębowego Świata dla aktywnych” był III Półmaraton Dąbrowski, w którym poza pasjonatami biegania wzięli udział także przedsiębiorcy z regionu. Gestem współodpowiedzialności za miasto i zaangażowania w jego rozwój był ich udział w „Sztafecie aktywności biznesowej”. Biznesmeni przekazywali sobie pałeczkę w postaci zapisanej „Deklaracji aktywnego rozwoju Dąbrowy Górniczej”. Sztafeta „wybiegła” daleko poza miasto. Specjalni posłańcy, biegnąc przez Śląsk aż do Warszawy, wręczali ofertę Naming Rights decydentom w wybranych firmach. Niekonwencjonalne działanie miało zainteresować potencjalnych partnerów biznesowych tematem sponsoringu tytularnego dla nowoczesnego obiektu sportowo-rekreacyjnego, jakim jest Hala „Centrum” w Dąbrowie Górniczej.

W grudniu 2009 roku powstała strategia sprzedaży praw do nazwy tego obiektu, przygotowana przez specjalizującą się w Naming Rights agencję Ciszewski Marketing Sportowy. Hala Centrum to drugi, po katowickim Spodku, największy tego typu obiekt w metropolii Silesia. Dzięki realizacji strategii Naming Rights obiekt ma szansę stać się rozpoznawalny w całej Polsce i w pełni wykorzystać swój potencjał marketingowy.

Drugą kluczową imprezą sportową promującą program „Dębowy Świat dla aktywnych” w 2010 r. będzie I Dębowy Maraton Rolkowo-Rowerowy. Planowany jest on na jesień, zamykając cały cykl imprez sportowo-rekreacyjnych, jakie będą odbywały się w mieście. Oba maratony wyznaczają czas turystyki i aktywności letniej w Dąbrowie Górniczej.

„Dąbrowa Górnicza jest młodym miastem, które do niedawna było kojarzone z ciężkim przemysłem i górnictwem. Od kilku lat wizerunek naszego miasta zdecydowanie się zmienił. Dzisiaj Dąbrowa Górnicza jest najbardziej zielonym miastem województwa śląskiego, które stwarza ogromne możliwości aktywnego wypoczynku. Naszym atutem są 4 jeziora, parki, trasy dla rowerzystów i rolkarzy, AquaPark czy nowoczesna Hala „Centrum”, która jest areną sportowych zmagań na najwyższym sportowym poziomie. To wszystko stanowi o wyjątkowej atrakcyjności Dąbrowy, zarówno dla jej mieszkańców, jak i wszystkich tych, którzy zechcą nas odwiedzić i skorzystać z uroku naszego miasta”, powiedział Zbigniew Podraza, prezydent miasta Dąbrowa Górnicza.

A to już wiesz?  Poświęcenie placu budowy Adventure World Warsaw

„Dębowy Świat” funkcjonuje jako program społeczny pod hasłem „Integracja – Ekologia – Edukacja” i ma zadanie stopniowo budować wizerunek miasta aktywnego, zielonego i prosportowego, postrzeganego dotychczas przez pryzmat górniczego i przemysłowego regionu. Walory naturalne miasta, jego potencjał przyrodniczy oraz rozpoczęte w związku z tym inwestycje, wpływają na wartość turystyczną Dąbrowy Górniczej, co ma pokazać realizowana kampania. W jej ramach zaplanowano produkcję filmu reklamowego oraz map turystycznych, a także akcję billboradową. Kampania ma za zadanie wypromować głównie turystykę krótkoterminową, w tym rodzinną, sportową i biznesową.

http://media.ciszewskipr.pl/pr/161899/debowy-swiat-dla-aktywnych-ruszyla-kampania-promujaca-dabrowe-gornicza-jako-atrakcyjnie-turystycznie-miejsce

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy