Sylwester 2012 – poniedziałek. Nowy Rok 2013 – wtorek. Wszyscy, którzy planują sylwestrowy wyjazd szybko dojdą do wniosku, że najlepiej wybrać się na tygodniowy odpoczynek sylwestrowo-noworoczny. Organizatorzy pr
Gdańsk jest jednym z najpiękniejszych polskich miast. Jednocześnie jednak to miejsce niezwykle europejskie, światowe – a przez to nie do końca w odbiorze tak typowe dla Polski, jak – dajmy na to – Kraków.
Macie ochotę zaszaleć? Musicie się śpieszyć, tegoroczny karnawał jest stosunkowo krótki. Kończy się już 12 lutego. I chociaż Rio de Janeiro niezmienne pozostaje stolicą karnawałowych szaleństw, warto przyjrzeć się takż
Novotel Wrocław CityFilmowy hotel pokazuje nowe obliczeNovotel Wrocław City, jeden z najbardziej znanych hoteli w stolicy Dolnego Śląska, dzięki zakończeniu kolejnego etapu kompleksowych działań modernizacyjnych, zyskał wła
Warszawa, 12 marca 2013 r. – Adventure World Warsaw sp. z o.o. oświadcza, że doszło do zawarcia pozasądowej ugody z firmą Royal Imtech oraz jej spółkami zależnymi. Ugoda jest ostateczna i wiążąca. Rozwiązuje ona, w sp
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca2019r.Środki transportu miejskiego, zatłoczone ulice miast i najpopularniejsze miejsca turystyczne stanowią prawdziwą mekkę dla kieszonkowców. Wykorzystują oni nasze rozproszenie i dzięki
Informacja prasowaWarszawa, 2 marca 2020 r.Bambusowe karty do pokoi w Mercure Gdynia CentrumHotel przyjazny dla środowiskaHotel Mercure Gdynia Centrum zastąpił plastikowe karty do pokoi bambusowymi. Rozwiązanie jest częścią
W tym roku weekend majowy może okazać się tak długi jak urlop. Wystarczy wziąć trzy dni wolnego, by cieszyć się dziewięciodniowym wypoczynkiem. Ci nieco bardziej zapracowani mogą skorzystać z tzw. city break. Zarówno
Właśnie wyruszył w drogę po Europie Gelato Festival. Na dziewięciu przystankach będą prezentowane najsmaczniejsze lody z Włoch. Juz niebawem najlepsi wytwórcy – mistrzowie lodów wystartują w finale światowego konkursu
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel