W tym roku weekend majowy może okazać się tak długi jak urlop. Wystarczy wziąć trzy dni wolnego, by cieszyć się dziewięciodniowym wypoczynkiem. Ci nieco bardziej zapracowani mogą skorzystać z tzw. city break. Zarówno
Już od kilku dni wielbiciele orientalnych podróży i dobrej lektury mogą znaleźć się w posiadaniu książki autorstwa Anny Jaklewicz „Niebo w kolorze indygo. Chiny z dala od wielkiego miasta”. Publikacja przenosi c
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP, Polacy żyją coraz bardziej ekologicznie. Aż 66 proc. z nas stosuje w domach przyjazne dla środowiska rozwiązania. Kupowanie ekologicznych produktów, segregacja odpad&oac
Informacja prasowaPoznań, 9 sierpnia 2018 r.Wakacyjne podróże z marką Akbar – co kryje Sri Lanka?Myśląc o idealnym miejscu na wakacje, przed oczami ukazuje się nam rajska wyspa z zapierającymi dech w piersiach widokami
Nawet w lutym pośród urlopowiczów spotkać można nie tylko fanów białego szaleństwa, ale także tych, którzy zdecydowanie bardziej cenią sobie wyższe temperatury. Spora część turystów wybierze „wakacje pod palmą
Warszawa, 16 grudnia 2019 r. ART DE NOĂLCHRISTMAS COUTURE – MODA NA ŚWIĘTA W HOTELACH SOFITELCelebracja Bożego Narodzenia – Art de No’l – jest dla Sofitel Hotels & Resorts, ambasadorów franc
Dobra informacja dla wszystkich, którzy wraz z końcem lata zaczynają myśleć o ośnieżonych stokach. Wyszukiwarka Qtravel.pl rozpoczęła współpracę z Infoski.pl – organizatorem narciarskiego wypoczynku w Alpach i Piren
Na jachcie czy campingu – jedz zdrowo!Choć wygodnym i popularnym rozwiązaniem są wyjazdy zorganizowane, wciąż znajdziemy miłośników biwakowania na campingu lub pełnych przygód rejsów jachtem. Jak zadbać o zdrowe po
B&B Hotels Polska wzmacnia swój dział rozwoju Sieć hoteli B&B posiada już swoje obiekty w Warszawie, Wrocławiu, Toruniu, Łodzi, Katowicach i Krakowie. Zarząd spółki pracuje jednak wytrwale nad poszerzeniem oferty
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel