Louvre Hotels Group z tytułem Great Place to Work!Z wielką przyjemnością ogłaszamy, że grupa hotelowa Louvre Hotels otrzymała tytuł Great Place to Work! Ten wyjątkowy certyfikat przyznawany jest pracodawcom, którzy wyróżni
Hiszpania to wspaniały kraj oferujący ciekawą historię, bogactwo kulturowe, liczne festiwale i święta. To również kraj wspaniałych widoków, pięknych plaż i doskonałych miejsc do wypoczynku. Każdy zakątek tego kraju zasł
Już za chwilę usłyszymy ostatni szkolny dzwonek i rozpoczną się upragnione wakacje, a wraz z nimi wyjazdy. W planach mamy dalekie podróże, zabawy w morzu, wspinaczki i całą masę cudownych miejsc, które możemy odwiedzić z c
Choć dzieci z reguły bardzo dobrze znoszą podróż samolotem bywa, że nie są zadowolone z nowej, nieznanej sytuacji. Zdarza się kopanie w tył oparcia fotela, głośny płacz oraz inne oznaki wyraźnego niezadowolenia. Jak się o
Choć Święta Wielkanocne to jedno z najważniejszych świąt obchodzonych w kraju, coraz częściej Polacy odchodzą od tradycyjnego sposobu ich spędzania. To już niekoniecznie suto zastawiony stół, tradycja malowania jaj i atmos
Informacja prasowa Warszawa, 21.10.2019r.Święto Tibilisi w Warszawie Wszystkich miłośników dobrego jedzenia i gruzińskiej kultury zapras
Od dziś użytkownicy wyszukiwarki ofert turystycznych Qtravel.pl korzystają z nowej strony – odmienionej graficznie i ulepszonej funkcjonalnie. Qtravel.pl wprowadza nowe podejście do sprzedaży ofert turystycznych. Nowa strona
www.nastopa.pl to serwis internetowy dla prawdziwych zapaleńców autostopowych ale też dla tych , którzy kochają przygodę, nie boją się wyzwań i pragną poznać nowych ludzi. O co chodzi w serwisie? Jest to serwis dla kierowcó
Od początku maja niemiecki rynek pracy jest otwarty dla Polaków. Zachodnie firmy kuszą młodych i wykwalifikowanych pracowników z Polski, a coraz więcej osób jest gotowych wyjechać do pracy za granicę. Przygotowanie do takiej p
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel