Zbliżające się Euro 2012 podzieliło Polaków na dwie grupy:Â tych, dla których 7 czerwca to tylko jeden dzień przed inauguracją Mistrzostw, oraz tych, dla których ten dzień to w pierwszej kolejności początek długiego cze
Joanna Blewąska w GW napisała że Przystojny hydraulik wypromował Polskę we Francji. Liczba zainteresowanych przyjazdem do naszego kraju wzrosła niemal o 40 proc.Plakat z przystojnym Polakiem w zielonym kombinezonie i opiętym po
Nareszcie wakacje! Jak się z nich cieszyć razem z dziećmi?Hurra! Wakacje!!! Początek wakacji to dla dzieci jeden z ulubionych momentów w roku. Dwa miesiące bez szkoły, wyjazdy do rodziny, kąpiele w jeziorze, wycieczki w góry
Rodzinna majówka – co przyda się podczas podróżyWyprawa Szlakiem Orlich Gniazd i podziwianie największych atrakcji Wyżyny Krakowsko-Częstochowskiej, zwiedzanie zamków na Warmii i Mazurach, a może rodzinna wyprawa Szla
Mercure Warszawa Ursus Station – nowy hotel w stolicy inspirowany historią kolei Goście odwiedzający nowoczesny obiekt w Ursusie mogą poczuć się jak podczas podróży pierwszą koleją elektryczną. W jego wnętrzach odn
Już za chwilę usłyszymy ostatni szkolny dzwonek i rozpoczną się upragnione wakacje, a wraz z nimi wyjazdy. W planach mamy dalekie podróże, zabawy w morzu, wspinaczki i całą masę cudownych miejsc, które możemy odwiedzić z c
Informacja prasowaWarszawa, 30 stycznia 2017Zimą stawiamy na ciepłe ubrania, czapki i szaliki, warto też zadbać o zdrowie i dobre samopoczucie. Jak spędzić najmroźniejszą porę roku i odpowiednio o siebie zadbać? Poznaj nasz
Zamiast kibicowania – spotkanie z literaturą lub wyjazd w góry. Ci, którzy nie zarazili się entuzjazmem, jaki towarzyszy tegorocznym Mistrzostwom Europy w piłce nożnej, szukają innych opcji na spędzenie tego c
Szukasz pomysłu na wakacyjny wypoczynek? Pomożemy ci znaleźć urlop, który cię zachwyci, a do doskonałych wakacji dorzucimy szansę na wygranie 1000 zł na twój kolejny urlop! Wszyscy, którzy do końca października 2013 roku z
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel