Informacja prasowaBudapeszt, 17 grudnia 2019 r.Local Days by Mercure w BudapeszciePierwsza węgierska odsłona Local Days zawitała do Budapesztu. Zaproszeni goście, wśród których znaleźli się także blogerzy z Polski, mieli o
GdaÅ„sk jest jednym z najpiÄ™kniejszych polskich miast. JednoczeÅ›nie jednak to miejsce niezwykle europejskie, Å›wiatowe – a przez to nie do koÅ„ca w odbiorze tak typowe dla Polski, jak – dajmy na to – Kraków.
Informacja prasowaWarszawa, 2 stycznia 2020 r.Pokolenie Z: uczy się, studiuje, wchodzi na rynek pracy.A jak lubi odpoczywać?Najstarsi przedstawiciele pokolenia Z skończą w tym roku 25 lat. Nazywani są również generacją C od
Majówka zbliża się wielkimi krokami. Jest to doskonały czas, aby odetchnąć od codziennego pośpiechu i wypocząć na łonie natury. Dla wszystkich, którzy jeszcze nie zdecydowali, gdzie spędzą swój urlop przygotowaliśmy ciek
17 lipca 2012 roku w Warszawie odbyła się konferencja prasowa, podczas której Zarząd Sky Club Sp. z o.o. podsumował dotychczasowe działania związane z koniecznością złożenia przez spółkę wniosku o upadłość, jak równie
Choć dzieci z reguły bardzo dobrze znoszą podróż samolotem bywa, że nie są zadowolone z nowej, nieznanej sytuacji. Zdarza się kopanie w tył oparcia fotela, głośny płacz oraz inne oznaki wyraźnego niezadowolenia. Jak się o
Miasto Wenecja (wÅ‚. Venezia), leży w północnych WÅ‚oszech nad Adriatykiem, stolica regionu Wenecja Euganejska. Ludność: 271 tys. mieszk. (2001). Wenecja jest miastem kanałów – nie ma w nim samochodów, autobusów, a caÅ‚y
22 urozmaicone trasy, od Å‚atwych po olimpijskie, 1000 m różnicy wzniesieÅ„, wygodne gondole i wyciÄ…gi krzeseÅ‚kowe, do których wsiadamy niemal spod drzwi hotelu – takimi warunkami kusi narciarzy nowoczesny oÅ›rodek Pal
Zbliżające się święta Wielkanocne to doskonały czas, aby wypocząć i naładować baterie przed latem. Wiele osób, planując nadchodzące dni, myśli o świątecznym lenistwie, zupełnie zapominając o ruchu. Warto to zmienić i
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel