Himalaje. W poszukiwaniu joginówNina BudziszewskaPREMIERA 12 listopadaFilozofia gór, filozofia życiaOpowieść o dwóch podróżach w indyjskie Himalaje, gdzie biją źródła jogi – filozofii życia, którą praktykują d
Warszawa, 16 grudnia 2019 r. ART DE NOĂLCHRISTMAS COUTURE – MODA NA ŚWIĘTA W HOTELACH SOFITELCelebracja Bożego Narodzenia – Art de No’l – jest dla Sofitel Hotels & Resorts, ambasadorów franc
Około dwudziestu kilometrów od Krakowa w Kierunku Skały znajduje się miejscowość Grodzisko, a nim pustelnia Błogosławionej Salomei, żony Bolesława Wstydliwego. Miejscowość ta jest w pewnym sensie esencją Jury Krakowsko-Cz�
Joanna Blewąska w GW napisała że Przystojny hydraulik wypromował Polskę we Francji. Liczba zainteresowanych przyjazdem do naszego kraju wzrosła niemal o 40 proc.Plakat z przystojnym Polakiem w zielonym kombinezonie i opiętym po
Gdańsk jest jednym z najpiękniejszych polskich miast. Jednocześnie jednak to miejsce niezwykle europejskie, światowe – a przez to nie do końca w odbiorze tak typowe dla Polski, jak – dajmy na to – Kraków.
Informacja prasowaWarszawa, 3 czerwca 2018r.5 sposobów na bezpieczne przechowywaniewartościowych przedmiotów podczas podróżyPodróżowanie do najdalszych zakątków świata to niesamowite doświadczenie. Można zobaczyć miejs
Informacja prasowa13 LISTOPADA, 2019Grupa Accor rozszerza działalność w regionie Bałkanów – pierwszy Novotel w AlbaniiWłaścicielem obiektu, który pomieści 130 pokoi, jest albańska firma Bolv-Oil Group. Planowane ot
Barcelona to miasto festiwali. Tam właśnie odbywa się letni festiwal „Festiwal Grec”. Trwa od końca czerwca do początku sierpnia. Jwest tam wszystko: taniec, teatr, muzyka. Spektakle można oglądać na estradach, ale
Kraków to piękne miasto. Niejeden chciałby zamieszkać w tym królewskim mieście, gdzie gwar różnorodnych języków unosi się nad płytą rynku, gdzie dorożki i konie ustrojone przemykają uliczkami, gdzie dzieci w przedszkolac
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel