Witam, dziś wędrujemy z Iką po Mazurach. Polecam się :) nadysłajcie tekstyWybraliśmy się na Mazury całą grupą. Wyjechaliśmy z Krakowa pociągiem. Przesiadaliśmy się w Warszawie. Naszym celem była działka nad jeziorem, n
Informacja prasowaWarszawa, 12 lutego 2020 r.Zajęcia dodatkowe, aktywne spędzanie wspólnego czasu, edukacja od najmłodszych lat – tak rodzice starają się zaszczepić w swoich dzieciach pasję. Mnogość dostępnych zain
Informacja prasowaPoznań, 8 sierpnia 2018 r.Wakacje to czas wyjazdów, dzięki którym mamy okazje poszerzać swoją wiedzę o innych kulturach oraz poznawać nowe smaki. Przed daleką podróżą warto sprawdzić, jakich smakołykó
Choć Święta Wielkanocne to jedno z najważniejszych świąt obchodzonych w kraju, coraz częściej Polacy odchodzą od tradycyjnego sposobu ich spędzania. To już niekoniecznie suto zastawiony stół, tradycja malowania jaj i atmos
Informacja prasowaWarszawa, 17 stycznia 2020 r.Jak przygotować dziecko do zimowych ferii? Ekspert radzi!Sezon ferii zimowych już tuż, tuż! Już 20 stycznia białe szaleństwo rozpoczną uczniowie z województwa podlaskiego i war
Warszawa, 23 grudnia 2019 r. SOFITEL WROCLAW OLD TOWN ZAPRASZA NA WYJĄTKOWĄ WYSTAWĘ. POWSTAŁA WE WSPÓŁPRACY ZE SZKOŁĄ ARTYSTYCZNEGO PROJEKTOWANIA UBIORUArt de No’l, czyli celebracja Bożego Narodzenia jest dla Sofitel H
Informacja prasowaWarszawa, 2 sierpnia 2018 r.Wyjazd na wakacje to nie tylko wypoczynek w pięciogwiazdkowym hotelu z basenem i opcją all inclusive. Urlopowicze równie często decydują się na spędzenie czasu wolnego na łonie na
Kilka lat temu skrótowiec FOMO (fear of missing out) opisujący nerwową potrzebę zerkania co chwilę na smartfon królował w mediach. Wielu z nas identyfikowało się z tym lękiem, karcąc się w duchu za zmarnowany czas przed ekr
B&B Hotels Polska wzmacnia swój dział rozwoju Sieć hoteli B&B posiada już swoje obiekty w Warszawie, Wrocławiu, Toruniu, Łodzi, Katowicach i Krakowie. Zarząd spółki pracuje jednak wytrwale nad poszerzeniem oferty
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel