Informacja prasowa14 LUTEGO 2020W Krakowie powstaje nowy hotel ibis StylesAccor, wiodąca na świecie grupa hotelarska, podpisała umowę o zarządzanie hotelem marki ibis Styles z Grupą UBM Development, tym samym wzmacniając swoj
7 lutego 2018 r.Komunikat prasowySzczęśliwego Chińskiego Nowego Roku⌠w DubajuKto nie chciałby świętować Sylwestra dwukrotnie? Ponad 1,3 mld mieszkańców globu szykuje się do hucznych obchodów chińskiego nowego roku.
W ofercie polskich organizatorów znajdziemy niemal 400 wycieczek objazdowych po Europie. W nadchodzącym sezonie Lato 2013, na zwiedzanie autokarem wybrać się możemy nie tylko do Francji, Włoch, czy krajów dawnego Związku Radzie
Tanio nie zawsze musi oznaczać gorzej. Niezapomniane wakacje można spędzić nawet, dysponując niewielkim budżetem. Jak to zrobić? Qtravel podpowiada, co zrobić i w jakie miejsce się wybrać, by koszty wycieczki były niewielkie
Według raportu Banku Światowego, co dziesiąty człowiek na Ziemi żyje w skrajnym ubóstwie. To właśnie najbiedniejsi mieszkańcy naszej planety są najbardziej narażeni na zagrożenia związane ze zjawiskami pogodowymi typu susz
Z czym kojarzy nam się zima? Dla jednych to śnieg i zimowe sporty, stoki narciarskie i wiatr wiejący w twarz podczas kolejnego zjazdu na nartach lub snowboardzie, a także magiczne widoki, jakich nie można zobaczyć o innej porze r
Informacja prasowaWarszawa, 2 sierpnia 2018 r.Wyjazd na wakacje to nie tylko wypoczynek w pięciogwiazdkowym hotelu z basenem i opcją all inclusive. Urlopowicze równie często decydują się na spędzenie czasu wolnego na łonie na
Choć dzieci z reguły bardzo dobrze znoszą podróż samolotem bywa, że nie są zadowolone z nowej, nieznanej sytuacji. Zdarza się kopanie w tył oparcia fotela, głośny płacz oraz inne oznaki wyraźnego niezadowolenia. Jak się o
Informacja prasowaWarszawa, 28 września 2020 r.Co mają ze sobą wspólnego Grecja, Chorwacja, Hiszpania i Turcja?Grecja, Chorwacja, Hiszpania i Turcja należą do najpopularniejszych kierunków podróży Polaków. To kraje kojarz
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel