10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel 
      Lotnisko w Balicach ma coraz większą ilość pasażerów. Czemu tak się dzieje? Czyżby Kraków rozwijał się w tak dużym tempie? Oczywiście, że Kraków rozwija się, jednak nie jest to jedyny czynnik, poprzez który lotnisko ma 
     Polacy najchętniej spędzają swoje wakacje w jednym z europejskich krajów. Kiedy się tam wybierają, decydują się na lot samolotem, ponieważ cenią sobie wygodę i oszczędność czasu. Większość z nich na odpoczynek pr 
     www.nastopa.pl to serwis internetowy dla prawdziwych zapaleńców autostopowych ale też dla tych , którzy kochają przygodę, nie boją się wyzwań i pragną poznać nowych ludzi. O co chodzi w serwisie? Jest to serwis dla kierowcó 
      Informacja prasowa Warszawa, 21.10.2019r.Święto Tibilisi w Warszawie Wszystkich miłośników dobrego jedzenia i gruzińskiej kultury zapras 
     Wzrost bezrobocia, niepewność na rynkach i zagrożenie bankructwem kilku europejskich krajów, to negatywne skutki kryzysu, który nieoczekiwanie może przełożyć się na poprawę sytuacji polskiego turysty. Nie dość, 
     Bez pieniędzy, kart płatniczych, dokumentów i telefonu, często możliwości porozumienia się w języku kraju, w którym jest się gościem – to może przydarzyć się każdemu podróżującemu. Nawet najlepiej zaplanowany 
      Odpocznij od miejskiego zgiełku – spędź weekend aktywnie!Masz dosyć ciągłego życia w biegu? Zerwij z przygnębiającą rutyną i wyrusz w niezapomnianą przygodę! W końcu przepiękne kolaże jesiennych barw zachęcaj� 
     Jak podróżować, będąc niepełnosprawnym ruchowo? Czy linie lotnicze przewiozą wózek inwalidzki i czy zagwarantują pomoc wyszkolonego personelu? Tego typu pytania nurtują każdego niepełnosprawnego, który planuje podróż sam 
      Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy