Informacja prasowa28 maja 2018, WarszawaWielkimi krokami zbliżają się wakacje, a wraz z nimi pakowanie, które niestety w większości przypadków potrafi skutecznie odebrać nam radość z urlopu. Ile razy złościliśmy się, ż
POKÓJ MARATOŃSKI W NOVOTEL GDAŃSK CENTRUMSportowy Guest Experience Zespół Novotel Gdańsk Centrum po raz kolejny kreatywnie rozwija ideę guest experience. Hotel przygotował specjalny Pokój Maratoński dedykowany uczestnik
Kraków, 18 grudnia 2019ARTIST YOURSELF – KREATYWNE WARSZTATY Z YLANEM ANOUFA W IBIS STYLES KRAKÓW SANTORINIWe wtorek, 17 grudnia 2019, w nowo otwartym hotelu ibis Styles Kraków Santorini odbyÅ‚y siÄ™ kreatywne warsztaty, k
Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy
W maju do zespoÅ‚u biura podróży Sky Club dołączyÅ‚ Maciej Bittner, obejmujÄ…c stanowisko Dyrektora Marketingu. Do jego zadaÅ„ należy m.in. koordynacja wszelkich dziaÅ‚aÅ„ marketingowych, planowanie kampanii reklamowych, wsp
Informacja prasowa13 LISTOPADA, 2019Grupa Accor rozszerza dziaÅ‚alność w regionie BaÅ‚kanów – pierwszy Novotel w AlbaniiWÅ‚aÅ›cicielem obiektu, który pomieÅ›ci 130 pokoi, jest albaÅ„ska firma Bolv-Oil Group. Planowane ot
Bajeczna cisza nad ciepłym, niemal pozbawionym fal morzem, niekończące się piękne plaże, wspaniałe warunki klimatyczne stwarzające doskonałe możliwości wypoczynku. Choć to tunezyjska wyspa, jej klimat całkowicie różni si
Informacja prasowaWarszawa, 8 czerwca 2017Wakacje z dzieckiem – jak siÄ™ przygotować?Szykujesz siÄ™ na urlop z dzieckiem? A może planujesz pierwsze rodzinne wakacje nad morzem? Wyjazd na wspólne wakacje z dzieckiem powini
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca 2018 r.Dzieci, ze względu na swoją ciekawość świata i żywiołowość, są szczególnie narażone na niektóre urazy i dolegliwości. Dlatego wyjeżdżając z maluchem na wakacje, każda ma
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel