Według raportu Banku Światowego, co dziesiąty człowiek na Ziemi żyje w skrajnym ubóstwie. To właśnie najbiedniejsi mieszkańcy naszej planety są najbardziej narażeni na zagrożenia związane ze zjawiskami pogodowymi typu susz
W tym roku weekend majowy może okazać się tak długi jak urlop. Wystarczy wziąć trzy dni wolnego, by cieszyć się dziewięciodniowym wypoczynkiem. Ci nieco bardziej zapracowani mogą skorzystać z tzw. city break. Zarówno
Kraków, 23 grudnia 2019 r. Informacja prasowaWyjątkowa mapa miasta w krakowskim hotelu!Jedyna w swoim rodzaju mapa pojawiła się na ścianie hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Jest ona odpowiedzią na mocno rozwijający się tr
Lotnisko w Balicach ma coraz większą ilość pasażerów. Czemu tak się dzieje? Czyżby Kraków rozwijał się w tak dużym tempie? Oczywiście, że Kraków rozwija się, jednak nie jest to jedyny czynnik, poprzez który lotnisko ma
Co zrobić, kiedy zaginie bagaż? Jakie świadczenia musi zagwarantować przewoźnik, wówczas gdy lot jest opóźniony lub zostanie odwołany? W takich sytuacjach pasażerowi przysługuje prawo do odszkodowania. Jego wysokość ̵
Kiedy Polacy zaczynają planować urlop, rezygnują z usług tradycyjnych biur podróży. Wolą samodzielnie zaplanować podróż, ponieważ pozwala to zaoszczędzić ponad 1000 zł – wynika z analizy Tripsta.pl. O wa
Pomysł na wyjątkowe walentynki wcale nie musi rujnować kieszeni zakochanych par. Dzięki tanim liniom lotniczym i niedrogim hotelom pięciodniowa wycieczka do Włoch – kraju Romea i Julii – kosztuje ok. 800 zł R
21 lipca odbyło się uroczyste rozpoczęcie budowy największego w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej tematycznego parku rozrywki  20 lipca w Warszawie w atmosferze oczekiwania zaprezentowano po raz pierwszy trójwymia
Polacy kochają swoje góry. Kiedy jednak mają wybrać dokąd jechać na narty – wolą stoki we włoskich  Dolomitach, czy austriackich i francuskich Alpach. Chętnie też wybierają słowacką stronę Tatr. Niewątpliwie n
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel