City break – urlop dla oszczędnychWystarczy kilkaset złotych, aby spędzić weekend za granicą. Właśnie rozpoczyna się sezon na city break, czyli kilkudniowe, rekreacyjne wypady do europejskich stolic. To coraz bardziej
Majówka zbliża się wielkimi krokami. Jest to doskonały czas, aby odetchnąć od codziennego pośpiechu i wypocząć na łonie natury. Dla wszystkich, którzy jeszcze nie zdecydowali, gdzie spędzą swój urlop przygotowaliśmy ciek
Kiedy Polacy zaczynają planować urlop, rezygnują z usług tradycyjnych biur podróży. Wolą samodzielnie zaplanować podróż, ponieważ pozwala to zaoszczędzić ponad 1000 zł – wynika z analizy Tripsta.pl. O wa
Podróżowanie podniebnym środkiem transportu choć coraz popularniejsze, tańsze i wygodniejsze zdarza się, że bywa również uciążliwe. I tak, jak na krótszych trasach można przymykać oczy na pewne niedogodności, tak podczas
Adventure World Warsaw debiutuje niezwyk?? imprez?Warszawa, 24 lipca 2012 r. ? Takiej imprezy jeszcze w Polsce nie by?o. W sobot?, 21 lipca park Adventure World Warsaw (AWW) hucznie ?wi?towa? rozpocz?cie budowy wraz z miastem i gm
Pomysł na wyjątkowe walentynki wcale nie musi rujnować kieszeni zakochanych par. Dzięki tanim liniom lotniczym i niedrogim hotelom pięciodniowa wycieczka do Włoch – kraju Romea i Julii – kosztuje ok. 800 zł R
Polacy zaczynają planować swoje wakacjePonad połowa Polaków wyjeżdżających na wakacje spędza swój letni wypoczynek w lipcu. Jednak jego planowanie rozpoczyna się już teraz, średnio na trzy miesiące przed podróżą, jak w
Informacja prasowa Warszawa, 21.10.2019r.Święto Tibilisi w Warszawie Wszystkich miłośników dobrego jedzenia i gruzińskiej kultury zapras
⢠Podczas tegorocznych wakacji w naszej walizce nie może zabraknąć espadryli, sukienek w grochy oraz kulotów w motywy kwiatowe – to one reprezentują trendy na lato 2019.⢠Oprócz najmodniejszych elementów stroj
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel