„Frankfurter Rundschau”, 14.03.2006, Detlef Fechtner, „Deszcz pieniędzy wywołuje złość organizacji ochrony środowiska”.Mnożą się protesty organizacji ochrony środowiska przeciw marnotrawieniu pienięd
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca 2018 r.Dzieci, ze względu na swoją ciekawość świata i żywiołowość, są szczególnie narażone na niektóre urazy i dolegliwości. Dlatego wyjeżdżając z maluchem na wakacje, każda ma
Kiedy byliśmy dziećmi, czas spędzony na plaży – czy to przy brzegu lokalnej rzeczki, nad jeziorem czy też morzem – należał do najmilszych momentów lata. Pewnie niejeden z nas wspomina tę beztroskę z rozrzewnie
Jeśli mieszkamy na południu Polski, a marzy nam się krótki wyjazd za miasto – niekoniecznie musimy szukać miejsc zupełnie egzotycznych. Czasem wystarczy na nowo odkryć miejscowości, które choć powszechnie kojarzone,
Od dziś użytkownicy wyszukiwarki ofert turystycznych Qtravel.pl korzystają z nowej strony – odmienionej graficznie i ulepszonej funkcjonalnie. Qtravel.pl wprowadza nowe podejście do sprzedaży ofert turystycznych. Nowa strona
Około 40 procent biletów na zawody igrzysk w Turynie wciąż czeka na nabywców. Na razie kibice kupili pół miliona biletów na areny olimpiady. Święto sportów zimowych potrwa od 10 do 16 lutego przyszłego roku.Przedstawiciele
Do Bydlina warto dotrzeć wprost z Krakowa lub z Olkusza. Bydlin leży w gminie Klucze. Teraz jest to powiat Olkuski i leży w Małopolsce, ale kiedyś należał administracyjnie do województwa katowickiego. Przez wieś przebiega szl
Kraków, 27 września 2019 r. Informacja prasowaW piątek 27 września obchodzimy Międzynarodowy Dzień Turystyki! To święto dla tych, których ciekawi świat. Co raz więcej osób decyduje się na podróże, zarówno te po kraju,
Wzrost bezrobocia, niepewność na rynkach i zagrożenie bankructwem kilku europejskich krajów, to negatywne skutki kryzysu, który nieoczekiwanie może przełożyć się na poprawę sytuacji polskiego turysty. Nie dość,
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel