Macie ochotę zaszaleć? Musicie się śpieszyć, tegoroczny karnawał jest stosunkowo krótki. Kończy się już 12 lutego. I chociaż Rio de Janeiro niezmienne pozostaje stolicą karnawałowych szaleństw, warto przyjrzeć się takż
Koniec roku szkolnego oraz coraz gorętsze dni nieodzownie zwiastują rozpoczęcie sezonu wakacyjnego. I choć tegoroczne wczasy z pewnością będą zupełnie inne niż planowaliśmy to na początku roku, nie oznacza to, że dostarcz�
Informacja prasowaWarszawa, 2 sierpnia 2018 r.Wyjazd na wakacje to nie tylko wypoczynek w pięciogwiazdkowym hotelu z basenem i opcją all inclusive. Urlopowicze równie często decydują się na spędzenie czasu wolnego na łonie na
Jeżeli lubisz podróże, z pewnością nie poprzestaniesz na jednym kraju. Chociaż bywa i tak, ze interesuje nas zwłaszcza kultura danego kraju, język i zwyczaje – dlatego powracamy często tam, gdzie się nam tak bardzo po
POKÓJ MARATOĹSKI W NOVOTEL GDAĹSK CENTRUMSportowy Guest Experience Zespół Novotel Gdańsk Centrum po raz kolejny kreatywnie rozwija ideę guest experience. Hotel przygotował specjalny Pokój Maratoński dedykowany uczestnik
Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy
Tanio nie zawsze musi oznaczać gorzej. Niezapomniane wakacje można spędzić nawet, dysponując niewielkim budżetem. Jak to zrobić? Qtravel podpowiada, co zrobić i w jakie miejsce się wybrać, by koszty wycieczki były niewielkie
Jeśli zamierasz kupić ubranie do jazdy na rowerze czy dobrą kurtkę do chodzenia po górach, zastanów się, w jakim sklepie zrobić zakupy. Dlaczego? Jest wiele ubrań tańszych od tych w sklepie, jednak ich jakość czasem pozost
Nareszcie wakacje! Jak się z nich cieszyć razem z dziećmi?Hurra! Wakacje!!! Początek wakacji to dla dzieci jeden z ulubionych momentów w roku. Dwa miesiące bez szkoły, wyjazdy do rodziny, kąpiele w jeziorze, wycieczki w góry
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel