Od początku maja niemiecki rynek pracy jest otwarty dla Polaków. Zachodnie firmy kuszą młodych i wykwalifikowanych pracowników z Polski, a coraz więcej osób jest gotowych wyjechać do pracy za granicę. Przygotowanie do takiej p
materiał prasowy8 października 2019Brexit – niezależnie czy będzie uporządkowany, czy tzw. „twardy”, znacząco odmieni relacje handlowe między Wielką Brytanią a krajami UE. O skutkach najważniejszej seces
Louvre Hotels Group z tytułem Great Place to Work!Z wielką przyjemnością ogłaszamy, że grupa hotelowa Louvre Hotels otrzymała tytuł Great Place to Work! Ten wyjątkowy certyfikat przyznawany jest pracodawcom, którzy wyróżni
W tanich liniach lotniczych za wiele usług, które u standardowych przewoźników wliczone sąÂ w cenę biletu, trzeba płacić. Jednym z przykładów, który generuje dodatkowe koszty jest bagaż rejestrowany. Koszt przewiezienia
Informacja prasowaWarszawa, 2 sierpnia 2018 r.Wyjazd na wakacje to nie tylko wypoczynek w pięciogwiazdkowym hotelu z basenem i opcją all inclusive. Urlopowicze równie często decydują się na spędzenie czasu wolnego na łonie na
Informacja prasowaWarszawa, 3 czerwca 2018r.5 sposobów na bezpieczne przechowywaniewartościowych przedmiotów podczas podróżyPodróżowanie do najdalszych zakątków świata to niesamowite doświadczenie. Można zobaczyć miejs
W nawiązaniu do informacji prasowej przekazanej mediom 4 lutego 2013 r. przez zarząd spółki Royal Imtech, zarząd Adventure World Warsaw oświadcza, co następuje.Ze smutkiem przyjmujemy ostatnie informacje dotyczące wewnętrznyc
Około 40 procent biletów na zawody igrzysk w Turynie wciąż czeka na nabywców. Na razie kibice kupili pół miliona biletów na areny olimpiady. Święto sportów zimowych potrwa od 10 do 16 lutego przyszłego roku.Przedstawiciele
Kraków to piękne miasto. Niejeden chciałby zamieszkać w tym królewskim mieście, gdzie gwar różnorodnych języków unosi się nad płytą rynku, gdzie dorożki i konie ustrojone przemykają uliczkami, gdzie dzieci w przedszkolac
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel