Polacy wracają do BułgariiNiegdyś Bułgaria stanowiła miejsce, w którym można było zaznać południowego luksusu. W latach 70-80tych o wakacjach w Warnie, Słonecznym Brzegu czy Złotych Piaskach marzył chyba każdy Polak. I by
Nawet w lutym poÅ›ród urlopowiczów spotkać można nie tylko fanów biaÅ‚ego szaleÅ„stwa, ale także tych, którzy zdecydowanie bardziej ceniÄ… sobie wyższe temperatury. Spora część turystów wybierze „wakacje pod palmÄ…
Informacja prasowaWarszawa, 19 lutego 2020Nie daj się okraść w ferie!Ferie zimowe to czas, kiedy ośrodki i stoki narciarskie pękają w szwach. Każdy z nas lekko rozkojarzony czasem wolnym od pacy czy szkoły pozwala sobie na w
„Frankfurter Rundschau”, 14.03.2006, Detlef Fechtner, „Deszcz pieniÄ™dzy wywoÅ‚uje zÅ‚ość organizacji ochrony Å›rodowiska”.Mnożą siÄ™ protesty organizacji ochrony Å›rodowiska przeciw marnotrawieniu pieniÄ™d
Polacy zaczynają planować swoje wakacjePonad połowa Polaków wyjeżdżających na wakacje spędza swój letni wypoczynek w lipcu. Jednak jego planowanie rozpoczyna się już teraz, średnio na trzy miesiące przed podróżą, jak w
Informacja prasowa4 stycznia 2017Kulinarna podróż po Sri LanceJedzenie jest bardzo ważną częścią kultury Lankijczyków. Aby lepiej poczuć smak potraw, większość dań jedzą rękoma. Najpopularniejszą potrawą jest tam ry
Majówka zbliża się wielkimi krokami. Jest to doskonały czas, aby odetchnąć od codziennego pośpiechu i wypocząć na łonie natury. Dla wszystkich, którzy jeszcze nie zdecydowali, gdzie spędzą swój urlop przygotowaliśmy ciek
Informacja prasowaWarszawa, 30 stycznia 2017Zimą stawiamy na ciepłe ubrania, czapki i szaliki, warto też zadbać o zdrowie i dobre samopoczucie. Jak spędzić najmroźniejszą porę roku i odpowiednio o siebie zadbać? Poznaj nasz
Informacja prasowaPoznań, 25 czerwca 2018 r.Wakacje to przede wszystkim czas odpoczynku lub dalekich podróży. Większość z nas będąc w nowym miejscu kupuje lokalne, nieznane dotąd rzeczy. Dla smakoszy herbat to świetna okazj
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel