Polscy organizatorzy podwyższają gwarancje ubezpieczeniowe na sezon 2013. Podobnie jak w zeszłym roku najwyższą gwarancję posiada biuro Itaka. Ubezpieczenie Itaki wzrosło o prawie 25 mln i wynosi obecnie 150 mln zł. Do 100 mln
Około dwudziestu kilometrów od Krakowa w Kierunku Skały znajduje się miejscowość Grodzisko, a nim pustelnia Błogosławionej Salomei, żony Bolesława Wstydliwego. Miejscowość ta jest w pewnym sensie esencją Jury Krakowsko-Cz�
Informacja prasowaKabinówka, plecak, walizka, a może torba? W co spakować się na majówkowy wyjazd?Tak jak środa to mała sobota, tak majówka to małe wakacje. A jak wakacje to trzeba gdzieś jechać. Paszporty sprawdzone, bile
Turyści, którzy z przyczyn od nich niezależnych nie mogą wyjechać na wykupione wakacje, powinni domagać się zwrotu pieniędzy lub wypłaty odszkodowania. Jakie prawa im przysługują i jak o nie zabiegać – podpowiad
Satelitarna rewolucja w rolnictwie Suszą objęte są już wszystkie województwa w kraju i wszystkie rodzaje upraw. Tegoroczne plony będą mniejsze niż przewidywano, to już pewne. W zwiększaniu wydajności w rolnictwie, mimo trud
Jak podróżować, będąc niepełnosprawnym ruchowo? Czy linie lotnicze przewiozą wózek inwalidzki i czy zagwarantują pomoc wyszkolonego personelu? Tego typu pytania nurtują każdego niepełnosprawnego, który planuje podróż sam
7 lutego 2018 r.Komunikat prasowySzczęśliwego Chińskiego Nowego Roku⌠w DubajuKto nie chciałby świętować Sylwestra dwukrotnie? Ponad 1,3 mld mieszkańców globu szykuje się do hucznych obchodów chińskiego nowego roku.
Szukasz pomysłu na wakacyjny wypoczynek? Pomożemy ci znaleźć urlop, który cię zachwyci, a do doskonałych wakacji dorzucimy szansę na wygranie 1000 zł na twój kolejny urlop! Wszyscy, którzy do końca października 2013 roku z
Od dziś użytkownicy wyszukiwarki ofert turystycznych Qtravel.pl korzystają z nowej strony – odmienionej graficznie i ulepszonej funkcjonalnie. Qtravel.pl wprowadza nowe podejście do sprzedaży ofert turystycznych. Nowa strona
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel