Święto zakochanych –  coroczny festiwal miłości, który skłania do czułych wyznań i romantycznych spotkań, można spędzić inaczej – w podróży. Paryż, Lizbona, Rzym, Florencja, Budapeszt⌠Alternatywą
Początek roku to czas, w którym biura podróży zaczynają promować nowe oferty wyjazdów wakacyjnych. To dobra okazja dla tych, którzy polują na okazje, ponieważ mogą wówczas zaoszczędzić ok. 30 – 40 proc. Trzeba jed
Bogaty zestaw bonów wakacyjnych Qtravel.pl otrzymają laureaci Startup Pirates – tygodniowego spotkania dla młodych przedsiębiorców organizowanego przez gdański inkubator przedsiębiorczości STARTER. Zapraszamy także 16
Ecco Holiday, GTI, Itaka, Bee Free – organizatorzy, którzy dotychczas sprzedawali wyłącznie wyjazdy wypoczynkowe i wycieczki objazdowe w sezonie Zima 2012/2013 wprowadzają do swojej oferty wyjazdy narciarskie. Czy touropera
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel
Kraków, 23 grudnia 2019 r. Informacja prasowaWyjątkowa mapa miasta w krakowskim hotelu!Jedyna w swoim rodzaju mapa pojawiła się na ścianie hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Jest ona odpowiedzią na mocno rozwijający się tr
Kraków, 16 lipca 2019 r. Informacja prasowaJak wykorzystać różnice kulturowe, aby pokazać gościom gościnność?Nowe kierunki lotów do Polski są szansą dla rozwoju turystyki. W 2019 zainaugurowane zostało połączenie Duba
W maju do zespołu biura podróży Sky Club dołączył Maciej Bittner, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu. Do jego zadań należy m.in. koordynacja wszelkich działań marketingowych, planowanie kampanii reklamowych, wsp
Informacja prasowaWarszawa, 8 czerwca 2017Wakacje z dzieckiem – jak się przygotować?Szykujesz się na urlop z dzieckiem? A może planujesz pierwsze rodzinne wakacje nad morzem? Wyjazd na wspólne wakacje z dzieckiem powini
Jeżeli lubisz podróże, z pewnością nie poprzestaniesz na jednym kraju. Chociaż bywa i tak, ze interesuje nas zwłaszcza kultura danego kraju, język i zwyczaje – dlatego powracamy często tam, gdzie się nam tak bardzo po