Informacja prasowa29 maja 2019, WarszawaLetnie wyjazdy kojarzą nam się ze swobodą, wolnością, lekkością – także w kwestii ubrań. W wakacyjnej walizce najczęściej znajdziemy zwiewne sukienki i spódnice, szorty, koszu
Informacja prasowa Warszawa, 13.08.2018 r.4 sprawdzone sposoby na idealny długi weekendDługi weekend to doskonała okazja na zorgani
Polacy kochają Chorwację. Od lat całymi rodzinami chętnie jeździmy nad adriatyckie wybrzeże. Po wschodniej stronie Adriatyku znajduje się jednak także kilka innych państw, które warto poznać. Czarnogóra powoli zyskuje na po
Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy
Informacja prasowa30 GRUDNIA 2019 R.Hotele grupy Accor w Solidarity Week po raz czternasty!Pracownicy hoteli należących do grupy Accor w regionie Europy Środkowej i Wschodniej wzięli udział w corocznej inicjatywie Solidarity We
Ju? 21 lipca odb?dzie si? uroczyste rozpocz?cie budowy najwi?kszego w Polsce i w Europie ?rodkowo-Wschodniej tematycznego parku rozrywki [Warszawa, 20 lipca 2012 r.] – W atmosferze oczekiwania zaprezentowano dzi? po r
B&B Hotels Polska wzmacnia swój dział rozwoju Sieć hoteli B&B posiada już swoje obiekty w Warszawie, Wrocławiu, Toruniu, Łodzi, Katowicach i Krakowie. Zarząd spółki pracuje jednak wytrwale nad poszerzeniem oferty
Warszawa, 16 grudnia 2019 r. ART DE NOĂLCHRISTMAS COUTURE – MODA NA ŚWIĘTA W HOTELACH SOFITELCelebracja Bożego Narodzenia – Art de No’l – jest dla Sofitel Hotels & Resorts, ambasadorów franc
Informacja prasowaWarszawa, 19 lutego 2020Nie daj się okraść w ferie!Ferie zimowe to czas, kiedy ośrodki i stoki narciarskie pękają w szwach. Każdy z nas lekko rozkojarzony czasem wolnym od pacy czy szkoły pozwala sobie na w
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel