Szybki pomysł na majówkęMajówka tuż, tuż, a Ty jeszcze nie zaplanowałeś wyjazdu? Nic straconego, sprawdź gdzie warto się wybrać i co koniecznie należy ze sobą zabrać.Pierwszy długi weekend to idealny moment na zaplanow
Kraków, 27 września 2019 r. Informacja prasowaW piątek 27 września obchodzimy Międzynarodowy Dzień Turystyki! To święto dla tych, których ciekawi świat. Co raz więcej osób decyduje się na podróże, zarówno te po kraju,
Informacja prasowa14 LUTEGO 2020W Krakowie powstaje nowy hotel ibis StylesAccor, wiodąca na świecie grupa hotelarska, podpisała umowę o zarządzanie hotelem marki ibis Styles z Grupą UBM Development, tym samym wzmacniając swoj
Jeśli mieszkamy na południu Polski, a marzy nam się krótki wyjazd za miasto – niekoniecznie musimy szukać miejsc zupełnie egzotycznych. Czasem wystarczy na nowo odkryć miejscowości, które choć powszechnie kojarzone,
Mercure Warszawa Ursus Station – nowy hotel w stolicy inspirowany historią kolei Goście odwiedzający nowoczesny obiekt w Ursusie mogą poczuć się jak podczas podróży pierwszą koleją elektryczną. W jego wnętrzach odn
Warszawa, 21 lipca 2020Informacja prasowaNawalne deszcze a susza. Czy Polsce w dalszym ciągu zagraża susza?Zasoby wód powierzchniowych w Polsce wynoszą około 1,6 tys. m3/rok/osobę, podczas gdy średnia dla Europy jest niemal 3
Satelitarna rewolucja w rolnictwie Suszą objęte są już wszystkie województwa w kraju i wszystkie rodzaje upraw. Tegoroczne plony będą mniejsze niż przewidywano, to już pewne. W zwiększaniu wydajności w rolnictwie, mimo trud
Morze, jeziora, góry, niziny, trochę historii i ciekawostek, znane twarze i dużo inspiracji. To wszystko znajdziecie w najnowszym 24. numerze magazynu „Polska Wita”. Dzięki niemu odkryjcie Polskę na nowo!Czerwcowo-lip
Adventure World Warsaw debiutuje niezwykłą impreząWarszawa, 24 lipca 2012 r. – Takiej imprezy jeszcze w Polsce nie było. W sobotę, 21 lipca park Adventure World Warsaw (AWW) hucznie świętował rozpoczęcie budowy wr
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel