Informacja prasowa29 maja 2019, WarszawaLetnie wyjazdy kojarzą nam się ze swobodą, wolnością, lekkością – także w kwestii ubrań. W wakacyjnej walizce najczęściej znajdziemy zwiewne sukienki i spódnice, szorty, koszu
Sylwester 2012 – poniedziałek. Nowy Rok 2013 – wtorek. Wszyscy, którzy planują sylwestrowy wyjazd szybko dojdą do wniosku, że najlepiej wybrać się na tygodniowy odpoczynek sylwestrowo-noworoczny. Organizatorzy pr
W tym roku weekend majowy może okazać się tak długi jak urlop. Wystarczy wziąć trzy dni wolnego, by cieszyć się dziewięciodniowym wypoczynkiem. Ci nieco bardziej zapracowani mogą skorzystać z tzw. city break. Zarówno
Informacja prasowa4 stycznia 2017Kulinarna podróż po Sri LanceJedzenie jest bardzo ważną częścią kultury Lankijczyków. Aby lepiej poczuć smak potraw, większość dań jedzą rękoma. Najpopularniejszą potrawą jest tam ry
Rosnąca popularność bałkańskiego folkloru i atrakcyjne ceny sprawiły, że Bałkany stały się interesującą alternatywą dla śródziemnomorskich kurortów oraz wymarzoną wakacyjną destynacją dla tysięcy polskich urlopowicz
17 października 2012 roku w Kłudnie Starym koło Grodziska Mazowieckiego, na terenie przeznaczonym pod budowę parku Adventure World Warsaw, odbyło się tradycyjne poświęcenie placu budowy przez proboszcza miejscowej parafii. Cere
Choć Święta Wielkanocne to jedno z najważniejszych świąt obchodzonych w kraju, coraz częściej Polacy odchodzą od tradycyjnego sposobu ich spędzania. To już niekoniecznie suto zastawiony stół, tradycja malowania jaj i atmos
Warszawa, 12 marca 2013 r. – Adventure World Warsaw sp. z o.o. oświadcza, że doszło do zawarcia pozasądowej ugody z firmą Royal Imtech oraz jej spółkami zależnymi. Ugoda jest ostateczna i wiążąca. Rozwiązuje ona, w sp
Już 2 grudnia w Centralwings rozpocznie się noc szalonych cen. Od godz. 21. do północy każdy będzie mógł kupić bilet na dowolne połączenie za jedyne 100 zł, 25 EUR lub za 20 GBP (w zależności od miejsca, do którego chcem
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel