Informacja prasowaBudapeszt, 17 grudnia 2019 r.Local Days by Mercure w BudapeszciePierwsza węgierska odsłona Local Days zawitała do Budapesztu. Zaproszeni goście, wśród których znaleźli się także blogerzy z Polski, mieli o
Warszawa, 31 maja 2019r. IBIS MUSIC: Z KRAKOWA NA SZIGET FESTIVAL 2019?W czwartek, 30 maja, na scenie hotelu ibis Kraków Centrum wystąpiły dwa obiecujące zespoły polskiej sceny muzycznej: Bluszcz i So Flow. Koncert to element gl
Dziś francuski tekst o Krakowie. Promujcie Polskę nadsyłajcie Wasze teksty!Cacovie (Krakow), l’ancienne capitale de la Pologne est, d’après la plupart des gens et d’après tous les habitants de Krakow, la plu
Bajeczna cisza nad ciepłym, niemal pozbawionym fal morzem, niekończące się piękne plaże, wspaniałe warunki klimatyczne stwarzające doskonałe możliwości wypoczynku. Choć to tunezyjska wyspa, jej klimat całkowicie różni si
W ofercie polskich organizatorów znajdziemy niemal 400 wycieczek objazdowych po Europie. W nadchodzącym sezonie Lato 2013, na zwiedzanie autokarem wybrać się możemy nie tylko do Francji, Włoch, czy krajów dawnego Związku Radzie
Informacja Prasowa13 WRZEŚNIA 2019Grupa Orbis i Accor współorganizatorem Gdańsk Business RunWSPÓLNA INICJATYWA HOTELI W TRÓJMIEŚCIETrójmiejskie hotele należące do Grupy Hotelowej Orbis po raz czwarty zaangażowały się w
Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy
Już za chwilę usłyszymy ostatni szkolny dzwonek i rozpoczną się upragnione wakacje, a wraz z nimi wyjazdy. W planach mamy dalekie podróże, zabawy w morzu, wspinaczki i całą masę cudownych miejsc, które możemy odwiedzić z c
Adventure World Warsaw Debuts to the World(Warsaw, Poland July 24, 2012) It was a moment like never seen before in Poland. Adventure World Warsaw (AWW) made history on Saturday evening, July 21 on the grounds of the Grodzisk M
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel