Przyjęło się, iż Morze Bałtyckie nie jest bogate w żadnego rodzaju roślinność, a i świat zwierzęcy jest ubogi. Przyznać trzeba natomiast, że znacznie poprawiła się czystość wód w morzu, że można iść daleko w jego
Kraków, 23 grudnia 2019 r. Informacja prasowaWyjątkowa mapa miasta w krakowskim hotelu!Jedyna w swoim rodzaju mapa pojawiła się na ścianie hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Jest ona odpowiedzią na mocno rozwijający się tr
Tym, bez czego wakacje nie mogą się udać, jest niewątpliwie piękna pogoda. A gdy z nieba leje się gorący żar, marzymy , by ochłodzić się w basenie. Od wakacji oczekujemy również rozrywki. Gdzie więc się udać na rodz
Czy się to komuś podoba, czy nie Walentynki na dobre wpisały się w naszą rzeczywistość. Â I bardzo dobrze! Dzień św. Walentego to doskonała okazja, żeby obdarować ukochaną osobę niecodziennym prezentem. Ponieważ na wym
Wzrost bezrobocia, niepewność na rynkach i zagrożenie bankructwem kilku europejskich krajów, to negatywne skutki kryzysu, który nieoczekiwanie może przełożyć się na poprawę sytuacji polskiego turysty. Nie dość,
Czy byłeś kiedyś w Rzymie? Jeżeli pojedziesz tam po raz pierwszy, a znałeś tylko Polskie czy czeskie miasta, to Rzym wyda Ci się ogromny. Nie chodzi bynajmniej o powierzchnię samego miasta w kilometrach, ale o kolosalne budowle
Święto zakochanych –  coroczny festiwal miłości, który skłania do czułych wyznań i romantycznych spotkań, można spędzić inaczej – w podróży. Paryż, Lizbona, Rzym, Florencja, Budapeszt⌠Alternatywą
Choć Święta Wielkanocne to jedno z najważniejszych świąt obchodzonych w kraju, coraz częściej Polacy odchodzą od tradycyjnego sposobu ich spędzania. To już niekoniecznie suto zastawiony stół, tradycja malowania jaj i atmos
Początek roku to czas, w którym biura podróży zaczynają promować nowe oferty wyjazdów wakacyjnych. To dobra okazja dla tych, którzy polują na okazje, ponieważ mogą wówczas zaoszczędzić ok. 30 – 40 proc. Trzeba jed
W maju do zespołu biura podróży Sky Club dołączył Maciej Bittner, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu. Do jego zadań należy m.in. koordynacja wszelkich działań marketingowych, planowanie kampanii reklamowych, wsp