Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy
Informacja prasowaWarszawa, 3 czerwca 2018r.5 sposobów na bezpieczne przechowywaniewartościowych przedmiotów podczas podróżyPodróżowanie do najdalszych zakątków świata to niesamowite doświadczenie. Można zobaczyć miejs
Informacja prasowaWarszawa, 2 marca 2020 r.Bambusowe karty do pokoi w Mercure Gdynia CentrumHotel przyjazny dla środowiskaHotel Mercure Gdynia Centrum zastąpił plastikowe karty do pokoi bambusowymi. Rozwiązanie jest częścią
Intensywne opady śniegu sparaliżowały północne Włochy – donosi nasza korespondentka. W nocy samochody utknęły w korkach na autostradach. Służby porządkowe dostarczają kierowcom gorące napoje. Problemy miały także o
Co zrobić, kiedy zaginie bagaż? Jakie świadczenia musi zagwarantować przewoźnik, wówczas gdy lot jest opóźniony lub zostanie odwołany? W takich sytuacjach pasażerowi przysługuje prawo do odszkodowania. Jego wysokość ̵
Materiał prasowyPodczas wakacji szczególnie ważne jest przestrzeganie zasad higieny intymnej. Warto zabezpieczyć się przed przykrymi pamiątkami z letniego wypoczynku. TANTUM ROSA przedstawia 10 podstawowych zasad, od których ni
Informacja prasowaWarszawa, 23 lipca 2019 r.Co spakować w jednodniową podróż?Wyjazd na wycieczkę to mnóstwo zabawy, nawet jeśli planujemy tylko jednodniowy wyjazd.W jeden dzień możemy wybrać się na długi spacer po okoli
Rosnąca popularność bałkańskiego folkloru i atrakcyjne ceny sprawiły, że Bałkany stały się interesującą alternatywą dla śródziemnomorskich kurortów oraz wymarzoną wakacyjną destynacją dla tysięcy polskich urlopowicz
11.10.2016, 08:15Tak się kiedyś latało! Od przejażdżki za przysługę po internetowe wyszukiwarki połączeń lotniczychPodróże lotnicze to chleb powszedni naszych czasów, a dzięki internetowym wyszukiwarkom połączeń lotn
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel