Wzrost bezrobocia, niepewność na rynkach i zagrożenie bankructwem kilku europejskich krajów, to negatywne skutki kryzysu, który nieoczekiwanie może przełożyć się na poprawę sytuacji polskiego turysty. Nie dość,
W tegorocznym sezonie zimowym zagraniczny wyjazd na narty może być tańszy nawet do 1 500 złotych. Wszystko za sprawą niższego niż rok wcześniej kursu euro oraz niższych kosztów wymiany, jakie uzyskamy wymieniając walutę onl
Informacja prasowaWarszawa, 4. kwietnia 2019 r.W najbliższy poniedziałek 8 kwietnia 2019r. w fotograficznym concept store Sklep Bez Nazwy w Warszawie odbędzie się spotkanie z fotografem Jackiem Boneckim, który zaprezentuje zdję
Co mają zrobić miłośnicy białego szaleństwa, kiedy sezon narciarski dobiega końca? Spokojnie. Dla wszystkich, którzy kochają biel Qtravel.pl ma kilka ciekawych propozycji.Nie tylko śnieg jest białyPo pierwsze Pamukkale. Na
Kraków, 17 września 2019 r. Informacja prasowaCity Break w Krakowie – we wrześniu bez tłumów!Wraz z końcem wakacji wielu turystów z Krakowa wyjechało i można odwiedzić to miasto ciesząc się nim w stu procentach.
Już od kilku dni wielbiciele orientalnych podróży i dobrej lektury mogą znaleźć się w posiadaniu książki autorstwa Anny Jaklewicz „Niebo w kolorze indygo. Chiny z dala od wielkiego miasta”. Publikacja przenosi c
Kraków, 14 czerwca 2018 r. Informacja prasowaWakacje powinny być czasem relaksu i beztroski, a wybór doskonałego hotelu często determinuje cały wyjazd. Jeśli nie chcecie dać się zwieść pięknym opisom i zdjęciom przestrze
„Frankfurter Rundschau”, 14.03.2006, Detlef Fechtner, „Deszcz pieniędzy wywołuje złość organizacji ochrony środowiska”.Mnożą się protesty organizacji ochrony środowiska przeciw marnotrawieniu pienięd
Już za chwilę usłyszymy ostatni szkolny dzwonek i rozpoczną się upragnione wakacje, a wraz z nimi wyjazdy. W planach mamy dalekie podróże, zabawy w morzu, wspinaczki i całą masę cudownych miejsc, które możemy odwiedzić z c
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel