Ju? 21 lipca odb?dzie si? uroczyste rozpocz?cie budowy najwi?kszego w Polsce i w Europie ?rodkowo-Wschodniej tematycznego parku rozrywki [Warszawa, 20 lipca 2012 r.] – W atmosferze oczekiwania zaprezentowano dzi? po r
Kraków, 16 lipca 2019 r. Informacja prasowaJak wykorzystać różnice kulturowe, aby pokazać gościom gościnność?Nowe kierunki lotów do Polski są szansą dla rozwoju turystyki. W 2019 zainaugurowane zostało połączenie Duba
By podróżować i zwiedzać zagraniczne kraje, wcale nie trzeba dysponować dużym budżetem. Takie sposoby jak: couchsurfing, szukanie promocji lotniczych, rezerwacja biletów z dużym wyprzedzeniem czasowym pozwol�
Wzrost bezrobocia, niepewność na rynkach i zagrożenie bankructwem kilku europejskich krajów, to negatywne skutki kryzysu, który nieoczekiwanie może przełożyć się na poprawę sytuacji polskiego turysty. Nie dość,
Informacja prasowa4 stycznia 2017Kulinarna podróż po Sri LanceJedzenie jest bardzo ważną częścią kultury Lankijczyków. Aby lepiej poczuć smak potraw, większość dań jedzą rękoma. Najpopularniejszą potrawą jest tam ry
Ecco Holiday, GTI, Itaka, Bee Free – organizatorzy, którzy dotychczas sprzedawali wyłącznie wyjazdy wypoczynkowe i wycieczki objazdowe w sezonie Zima 2012/2013 wprowadzają do swojej oferty wyjazdy narciarskie. Czy touropera
Informacja prasowa13 LISTOPADA, 2019Grupa Accor rozszerza działalność w regionie Bałkanów – pierwszy Novotel w AlbaniiWłaścicielem obiektu, który pomieści 130 pokoi, jest albańska firma Bolv-Oil Group. Planowane ot
Lato w mieście? Już od dawna przestało kojarzyć się z nudą, za to Warszawa staje się rajem dla tych, którzy szukają wrażeń po 8-godzinnych zmaganiach z obcisłą garsonką w biurze. Wystarczy korzystać z ułatwień, które
Już od kilku dni wielbiciele orientalnych podróży i dobrej lektury mogą znaleźć się w posiadaniu książki autorstwa Anny Jaklewicz „Niebo w kolorze indygo. Chiny z dala od wielkiego miasta”. Publikacja przenosi c
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel