Ecco Holiday, GTI, Itaka, Bee Free – organizatorzy, którzy dotychczas sprzedawali wyłącznie wyjazdy wypoczynkowe i wycieczki objazdowe w sezonie Zima 2012/2013 wprowadzają do swojej oferty wyjazdy narciarskie. Czy touropera
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel
Informacja prasowa30 GRUDNIA 2019 R.Hotele grupy Accor w Solidarity Week po raz czternasty!Pracownicy hoteli należących do grupy Accor w regionie Europy Środkowej i Wschodniej wzięli udział w corocznej inicjatywie Solidarity We
Informacja prasowaWarszawa, 17 stycznia 2020 r.Jak przygotować dziecko do zimowych ferii? Ekspert radzi!Sezon ferii zimowych już tuż, tuż! Już 20 stycznia białe szaleństwo rozpoczną uczniowie z województwa podlaskiego i war
Pomysł na wyjątkowe walentynki wcale nie musi rujnować kieszeni zakochanych par. Dzięki tanim liniom lotniczym i niedrogim hotelom pięciodniowa wycieczka do Włoch – kraju Romea i Julii – kosztuje ok. 800 zł R
Od dziś użytkownicy wyszukiwarki ofert turystycznych Qtravel.pl korzystają z nowej strony – odmienionej graficznie i ulepszonej funkcjonalnie. Qtravel.pl wprowadza nowe podejście do sprzedaży ofert turystycznych. Nowa strona
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca2019r.Środki transportu miejskiego, zatłoczone ulice miast i najpopularniejsze miejsca turystyczne stanowią prawdziwą mekkę dla kieszonkowców. Wykorzystują oni nasze rozproszenie i dzięki
Informacja prasowa 27 listopada 2017 r.Polskie zwyczaje świąteczne – czego nie znajdziemy u naszych sąsiadów?Kolacja wigilijna w rodzinnym gronie, uroczysty obiad w restauracji czy posiłek spożywany po powrocie z past
Polacy zaczynają planować swoje wakacjePonad połowa Polaków wyjeżdżających na wakacje spędza swój letni wypoczynek w lipcu. Jednak jego planowanie rozpoczyna się już teraz, średnio na trzy miesiące przed podróżą, jak w
W maju do zespołu biura podróży Sky Club dołączył Maciej Bittner, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu. Do jego zadań należy m.in. koordynacja wszelkich działań marketingowych, planowanie kampanii reklamowych, wsp