Zakończony w niedzielę III Półmaraton Dąbrowski to inauguracja programu „Dębowy Świat dla aktywnych”, który obejmuje zorganizowanie kampanii promocyjnej w 2010 r. wraz z działaniami towarzyszącymi w celu wypromowa
Informacja prasowaWarszawa, 20 września 2019r.Jak ulżyć nogom w trakcie wielogodzinnych podróży za kierownicą?Wielogodzinna podróż za kierownicą to nie lada wyzwanie dla naszego organizmu. Poza naturalnym zmęczeniem, przem
W ofercie polskich organizatorów znajdziemy niemal 400 wycieczek objazdowych po Europie. W nadchodzącym sezonie Lato 2013, na zwiedzanie autokarem wybrać się możemy nie tylko do Francji, Włoch, czy krajów dawnego Związku Radzie
Informacja prasowaKabinówka, plecak, walizka, a może torba? W co spakować się na majówkowy wyjazd?Tak jak środa to mała sobota, tak majówka to małe wakacje. A jak wakacje to trzeba gdzieś jechać. Paszporty sprawdzone, bile
Witam, dziś wędrujemy z Iką po Mazurach. Polecam się :) nadysłajcie tekstyWybraliśmy się na Mazury całą grupą. Wyjechaliśmy z Krakowa pociągiem. Przesiadaliśmy się w Warszawie. Naszym celem była działka nad jeziorem, n
Nareszcie wakacje! Jak się z nich cieszyć razem z dziećmi?Hurra! Wakacje!!! Początek wakacji to dla dzieci jeden z ulubionych momentów w roku. Dwa miesiące bez szkoły, wyjazdy do rodziny, kąpiele w jeziorze, wycieczki w góry
Świat stoi przed nami otworem, kiedy mamy pieniądze. Kiedy ich brakuje, nie zawsze możemy pozwolić sobie na podróżowanie po świecie. Jednak nie do końca tak jest, ponieważ niektórzy bez wielkich pieniędzy jeżdżą po całym
22 urozmaicone trasy, od łatwych po olimpijskie, 1000 m różnicy wzniesień, wygodne gondole i wyciągi krzesełkowe, do których wsiadamy niemal spod drzwi hotelu – takimi warunkami kusi narciarzy nowoczesny ośrodek Pal
Bogaty zestaw bonów wakacyjnych Qtravel.pl otrzymają laureaci Startup Pirates – tygodniowego spotkania dla młodych przedsiębiorców organizowanego przez gdański inkubator przedsiębiorczości STARTER. Zapraszamy także 16
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel