Informacja prasowa28 maja 2018, WarszawaWielkimi krokami zbliżają się wakacje, a wraz z nimi pakowanie, które niestety w większości przypadków potrafi skutecznie odebrać nam radość z urlopu. Ile razy złościliśmy się, ż
O ile Święta Bożego Narodzenia Polacy spędzają kameralnie w gronie najbliższej rodziny, to Sylwester przyciąga zwolenników zagranicznych wyjazdów. Na taki odpoczynek może sobie pozwolić coraz więcej z nas, ponieważ koszt b
www.nastopa.pl to serwis internetowy dla prawdziwych zapaleńców autostopowych ale też dla tych , którzy kochają przygodę, nie boją się wyzwań i pragną poznać nowych ludzi. O co chodzi w serwisie? Jest to serwis dla kierowcó
Witam, dziś wędrujemy z Iką po Mazurach. Polecam się :) nadysłajcie tekstyWybraliśmy się na Mazury całą grupą. Wyjechaliśmy z Krakowa pociągiem. Przesiadaliśmy się w Warszawie. Naszym celem była działka nad jeziorem, n
Niektóre upominki z wakacji można stracić jeszcze na lotnisku, zanim zostaną przywiezione do kraju. W dodatku ich posiadanie przysporzyć może problemów natury prawnej. Na co więc warto zwrócić uwagę, zaopatrując się w zagr
Tym, bez czego wakacje nie mogą się udać, jest niewątpliwie piękna pogoda. A gdy z nieba leje się gorący żar, marzymy , by ochłodzić się w basenie. Od wakacji oczekujemy również rozrywki. Gdzie więc się udać na rodz
Kraków, 30 lipca 2019 r. Informacja prasowaWakacyjna etykieta – jak robić to dobrze?Opowieści o kiełbasie i jajkach na twardo w pociągach wpisały się już w historię podróży na wakacje i wydawałoby się, że wszys
Informacja prasowa 15 listopada 2018 rokuNOWY TREND W PODRÓĹťOWANIU – FAIR TRADE TOURISM POZNAJ 10 ZASAD ODPOWIEDZIALNEJ TURYSTYKI!Planując przyszłoroczne wakacje nie zawsze myślimy, jak nasz pobyt wpłyn
Według raportu Banku Światowego, co dziesiąty człowiek na Ziemi żyje w skrajnym ubóstwie. To właśnie najbiedniejsi mieszkańcy naszej planety są najbardziej narażeni na zagrożenia związane ze zjawiskami pogodowymi typu susz
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel