Święto zakochanych –  coroczny festiwal miłości, który skłania do czułych wyznań i romantycznych spotkań, można spędzić inaczej – w podróży. Paryż, Lizbona, Rzym, Florencja, Budapeszt⌠Alternatywą
RYANAIR announced a new route from Dublin to Lodz, the second largest city of Poland yesterday.The new route – Ryanairâs third to Lodz – starts on April 4 and will operate twice weekly. Seats on the new route are on o
17 października 2012 roku w Kłudnie Starym koło Grodziska Mazowieckiego, na terenie przeznaczonym pod budowę parku Adventure World Warsaw, odbyło się tradycyjne poświęcenie placu budowy przez proboszcza miejscowej parafii. Cere
Tym, bez czego wakacje nie mogą się udać, jest niewątpliwie piękna pogoda. A gdy z nieba leje się gorący żar, marzymy , by ochłodzić się w basenie. Od wakacji oczekujemy również rozrywki. Gdzie więc się udać na rodz
Barcelona to miasto festiwali. Tam właśnie odbywa się letni festiwal „Festiwal Grec”. Trwa od końca czerwca do początku sierpnia. Jwest tam wszystko: taniec, teatr, muzyka. Spektakle można oglądać na estradach, ale
Myśląc o górach oczami wyobraźni widzimy przede wszystkim bajeczne krajobrazy. Tymczasem rejony położone wysoko ponad poziomem morza wyróżnia znacznie więcej, niż tylko malownicza rzeźba terenu. Nietypowe położenie geograf
Himalaje. W poszukiwaniu joginówNina BudziszewskaPREMIERA 12 listopadaFilozofia gór, filozofia życiaOpowieść o dwóch podróżach w indyjskie Himalaje, gdzie biją źródła jogi – filozofii życia, którą praktykują d
Materiały prasowe, lipiec 2020 r.Zaplanuj urlop razem z OCHNIK!Przedstawiamy bestsellery letniej kolekcjiLato to długo wyczekiwany czas wyjazdów, urlopów i wypoczynku. Choć brzmi to jak banał, tak właśnie jest. Niezależnie
Informacja prasowaWarszawa, 30 stycznia 2017Zimą stawiamy na ciepłe ubrania, czapki i szaliki, warto też zadbać o zdrowie i dobre samopoczucie. Jak spędzić najmroźniejszą porę roku i odpowiednio o siebie zadbać? Poznaj nasz
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel