Morze, jeziora, góry, niziny, trochę historii i ciekawostek, znane twarze i dużo inspiracji. To wszystko znajdziecie w najnowszym 24. numerze magazynu „Polska Wita”. Dzięki niemu odkryjcie Polskę na nowo!Czerwcowo-lip
Początek roku to czas, w którym biura podróży zaczynają promować nowe oferty wyjazdów wakacyjnych. To dobra okazja dla tych, którzy polują na okazje, ponieważ mogą wówczas zaoszczędzić ok. 30 – 40 proc. Trzeba jed
Informacja prasowaPoznań, 8 sierpnia 2018 r.Wakacje to czas wyjazdów, dzięki którym mamy okazje poszerzać swoją wiedzę o innych kulturach oraz poznawać nowe smaki. Przed daleką podróżą warto sprawdzić, jakich smakołykó
Polacy kochają swoje góry. Kiedy jednak mają wybrać dokąd jechać na narty – wolą stoki we włoskich  Dolomitach, czy austriackich i francuskich Alpach. Chętnie też wybierają słowacką stronę Tatr. Niewątpliwie n
Samolotem zamiast pociągiem na wakacje w Polsce? Z analizy przeprowadzonej przez internetowe biuro podróży Tripsta.pl wynika, że loty krajowe kosztują mniej więcej tyle samo, co pociąg, a pozwalają zaoszczędzić czas, kt
Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej uważa, że zwiększenie nakładów na turystykę spowoduje wzrost inwestycji w naszym kraju. POT szacuje, że w przyszłym roku przyjedzie do Polski ponad 65 milionów obcokrajowców.Andrzej K
Święto zakochanych –  coroczny festiwal miłości, który skłania do czułych wyznań i romantycznych spotkań, można spędzić inaczej – w podróży. Paryż, Lizbona, Rzym, Florencja, Budapeszt⌠Alternatywą
www.nastopa.pl to serwis internetowy dla prawdziwych zapaleńców autostopowych ale też dla tych , którzy kochają przygodę, nie boją się wyzwań i pragną poznać nowych ludzi. O co chodzi w serwisie? Jest to serwis dla kierowcó
Turyści, którzy z przyczyn od nich niezależnych nie mogą wyjechać na wykupione wakacje, powinni domagać się zwrotu pieniędzy lub wypłaty odszkodowania. Jakie prawa im przysługują i jak o nie zabiegać – podpowiad
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel