7 lutego 2018 r.Komunikat prasowySzczęśliwego Chińskiego Nowego Roku⌠w DubajuKto nie chciałby świętować Sylwestra dwukrotnie? Ponad 1,3 mld mieszkańców globu szykuje się do hucznych obchodów chińskiego nowego roku.
W maju do zespołu biura podróży Sky Club dołączył Maciej Bittner, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu. Do jego zadań należy m.in. koordynacja wszelkich działań marketingowych, planowanie kampanii reklamowych, wsp
Warszawa, 23.12.2019 5 powodów, dla których warto odwiedzić Szczawnicę zimąNie masz jeszcze planów na Sylwestra? Marzy Ci się zimowy wypoczynek z dala od zgiełku i tłumów? Przedświąteczna gorączka sprawia, że masz ocho
Intensywne opady śniegu sparaliżowały północne Włochy – donosi nasza korespondentka. W nocy samochody utknęły w korkach na autostradach. Służby porządkowe dostarczają kierowcom gorące napoje. Problemy miały także o
W tegorocznym sezonie zimowym zagraniczny wyjazd na narty może być tańszy nawet do 1 500 złotych. Wszystko za sprawą niższego niż rok wcześniej kursu euro oraz niższych kosztów wymiany, jakie uzyskamy wymieniając walutę onl
Informacja prasowaGdańsk, 3 października 2019 r.Międzynarodowe Mistrzostwa Młodych Sommelieróww Mercure Gdańsk Stare Miasto11-12 października świętem wina w restauracji WinestoneRestauracje hotelowe to miejsca, których z
Informacja prasowaWarszawa, 20 września 2019r.Jak ulżyć nogom w trakcie wielogodzinnych podróży za kierownicą?Wielogodzinna podróż za kierownicą to nie lada wyzwanie dla naszego organizmu. Poza naturalnym zmęczeniem, przem
Informacja prasowa, 16 stycznia 2018 r.Jeśli jeszcze nie masz planów na zimowy wypoczynek, możesz skorzystać z ofert last minute. Często są one bardziej korzystne, wystarczy tylko wybrać kierunek i formę wypoczynku.Rodzinne n
Bez pieniędzy, kart płatniczych, dokumentów i telefonu, często możliwości porozumienia się w języku kraju, w którym jest się gościem – to może przydarzyć się każdemu podróżującemu. Nawet najlepiej zaplanowany
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel