Kraków to piękne miasto. Niejeden chciałby zamieszkać w tym królewskim mieście, gdzie gwar różnorodnych języków unosi się nad płytą rynku, gdzie dorożki i konie ustrojone przemykają uliczkami, gdzie dzieci w przedszkolac
Wzrost bezrobocia, niepewność na rynkach i zagrożenie bankructwem kilku europejskich krajów, to negatywne skutki kryzysu, który nieoczekiwanie może przełożyć się na poprawę sytuacji polskiego turysty. Nie dość,
Warszawa, 23 grudnia 2019 r. SOFITEL WROCLAW OLD TOWN ZAPRASZA NA WYJĄTKOWĄ WYSTAWĘ. POWSTAŁA WE WSPÓŁPRACY ZE SZKOŁĄ ARTYSTYCZNEGO PROJEKTOWANIA UBIORUArt de No’l, czyli celebracja Bożego Narodzenia jest dla Sofitel H
Rodzinna majówka – co przyda się podczas podróżyWyprawa Szlakiem Orlich Gniazd i podziwianie największych atrakcji Wyżyny Krakowsko-Częstochowskiej, zwiedzanie zamków na Warmii i Mazurach, a może rodzinna wyprawa Szla
Materiały prasowe, lipiec 2020 r.Zaplanuj urlop razem z OCHNIK!Przedstawiamy bestsellery letniej kolekcjiLato to długo wyczekiwany czas wyjazdów, urlopów i wypoczynku. Choć brzmi to jak banał, tak właśnie jest. Niezależnie
Warszawa, 12 marca 2013 r. – Adventure World Warsaw sp. z o.o. oświadcza, że doszło do zawarcia pozasądowej ugody z firmą Royal Imtech oraz jej spółkami zależnymi. Ugoda jest ostateczna i wiążąca. Rozwiązuje ona, w sp
Kraków, 24 lipca 2019 r.Informacja prasowaRemont generalny w Novotel Kraków City West zakończony!Wciągu ostatnich dwóch lat, wybudowany w 1975 roku, hotel Novotel Kraków City West diametralnie zmienił swoje oblicze zarówno z
11.10.2016, 08:15Tak się kiedyś latało! Od przejażdżki za przysługę po internetowe wyszukiwarki połączeń lotniczychPodróże lotnicze to chleb powszedni naszych czasów, a dzięki internetowym wyszukiwarkom połączeń lotn
Polscy organizatorzy podwyższają gwarancje ubezpieczeniowe na sezon 2013. Podobnie jak w zeszłym roku najwyższą gwarancję posiada biuro Itaka. Ubezpieczenie Itaki wzrosło o prawie 25 mln i wynosi obecnie 150 mln zł. Do 100 mln
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel