Ciepłe kraje kuszą nas, zachęcają. Bardzo miło jest przeglądać oferty różnych biur podróży, przeglądać foldery pełne pięknych zdjęć, rajskich plaż, radosnych ludzi, lazurowej wody i wiecznego słońca. Ciepłe kraje s
Informacja prasowaKabinówka, plecak, walizka, a może torba? W co spakować się na majówkowy wyjazd?Tak jak środa to mała sobota, tak majówka to małe wakacje. A jak wakacje to trzeba gdzieś jechać. Paszporty sprawdzone, bile
Podróżowanie podniebnym środkiem transportu choć coraz popularniejsze, tańsze i wygodniejsze zdarza się, że bywa również uciążliwe. I tak, jak na krótszych trasach można przymykać oczy na pewne niedogodności, tak podczas
Aby zwiedzać zagraniczne kraje, wcale nie trzeba dysponować dużym budżetem. W wyszukiwaniu dobrych ofert pomagają specjalnie dedykowane do tego serwisy, regularne promocje oraz taryfy „first i last minute”, czy program
By podróżować i zwiedzać zagraniczne kraje, wcale nie trzeba dysponować dużym budżetem. Takie sposoby jak: couchsurfing, szukanie promocji lotniczych, rezerwacja biletów z dużym wyprzedzeniem czasowym pozwol�
Kraków, 16 lipca 2019 r. Informacja prasowaJak wykorzystać różnice kulturowe, aby pokazać gościom gościnność?Nowe kierunki lotów do Polski są szansą dla rozwoju turystyki. W 2019 zainaugurowane zostało połączenie Duba
Ĺťyć kolorowo mogą wszyscy. Ale w kolorowym mieście już tylko nieliczni. Każdy może jednak wybrać się w miejsca, które urzekają swoją barwą. Biały, różowy, a może niebieski? Wybierz jednokolorowe miasto na swoją
Turyści, którzy z przyczyn od nich niezależnych nie mogą wyjechać na wykupione wakacje, powinni domagać się zwrotu pieniędzy lub wypłaty odszkodowania. Jakie prawa im przysługują i jak o nie zabiegać – podpowiad
Announcing Central Eastern Europe’s First Large-Scale Theme Park Groundbreaking Ceremony set for July 21, 2012[Warsaw, Poland – July 20, 2012] With much anticipation a 1/16th model of Poland’s first large-scale them
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel