Informacja prasowaGdynia, 10 października 2019 r.Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercurew Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalW hotelu Mercure Gdynia Centrum, odbyła się pierwsza o
Majówka zbliża się wielkimi krokami. Jest to doskonały czas, aby odetchnąć od codziennego pośpiechu i wypocząć na łonie natury. Dla wszystkich, którzy jeszcze nie zdecydowali, gdzie spędzą swój urlop przygotowaliśmy ciek
Kraków, 16 lipca 2019 r. Informacja prasowaJak wykorzystać różnice kulturowe, aby pokazać gościom gościnność?Nowe kierunki lotów do Polski są szansą dla rozwoju turystyki. W 2019 zainaugurowane zostało połączenie Duba
Polacy zaczynają planować swoje wakacjePonad połowa Polaków wyjeżdżających na wakacje spędza swój letni wypoczynek w lipcu. Jednak jego planowanie rozpoczyna się już teraz, średnio na trzy miesiące przed podróżą, jak w
Choć dzieci z reguły bardzo dobrze znoszą podróż samolotem bywa, że nie są zadowolone z nowej, nieznanej sytuacji. Zdarza się kopanie w tył oparcia fotela, głośny płacz oraz inne oznaki wyraźnego niezadowolenia. Jak się o
W nawiązaniu do informacji prasowej przekazanej mediom 4 lutego 2013 r. przez zarząd spółki Royal Imtech, zarząd Adventure World Warsaw oświadcza, co następuje.Ze smutkiem przyjmujemy ostatnie informacje dotyczące wewnętrznyc
Informacja Prasowa13 WRZEŚNIA 2019Grupa Orbis i Accor współorganizatorem Gdańsk Business RunWSPÓLNA INICJATYWA HOTELI W TRÓJMIEŚCIETrójmiejskie hotele należące do Grupy Hotelowej Orbis po raz czwarty zaangażowały się w
Polacy wracają do BułgariiNiegdyś Bułgaria stanowiła miejsce, w którym można było zaznać południowego luksusu. W latach 70-80tych o wakacjach w Warnie, Słonecznym Brzegu czy Złotych Piaskach marzył chyba każdy Polak. I by
Początek maja oficjalnie uznać można za rozpoczęcie sezonu urlopowego. I choć na sierpień przypada największa liczba wyjazdów, spora cześć urlopowiczów, spakuje walizki i na dłuższy wypoczynek uda się już w maju. Korzyst
Joanna Blewąska w GW napisała że Przystojny hydraulik wypromował Polskę we Francji. Liczba zainteresowanych przyjazdem do naszego kraju wzrosła niemal o 40 proc.Plakat z przystojnym Polakiem w zielonym kombinezonie i opiętym po