INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 27.04.2018Wielkimi krokami zbliża się majówka, a wraz z nią nadzieja na dłuższy wypoczynek. Wiele osób nie może się doczekać, by na kilka dni oderwać się od służbowych obowiązków i odpocz�
17 października 2012 roku w Kłudnie Starym koło Grodziska Mazowieckiego, na terenie przeznaczonym pod budowę parku Adventure World Warsaw, odbyło się tradycyjne poświęcenie placu budowy przez proboszcza miejscowej parafii. Cere
Informacja prasowa28 maja 2018, WarszawaWielkimi krokami zbliżają się wakacje, a wraz z nimi pakowanie, które niestety w większości przypadków potrafi skutecznie odebrać nam radość z urlopu. Ile razy złościliśmy się, ż
Qtravel Blog ogłasza konkurs na najciekawiej zaplanowany, kilkudniowy pobyt w jednej z europejskich metropolii. Zapraszamy wszystkich podróżników do opisania swoich wymarzonych podróży, lub tych, które już udało im się zreali
Marka Mondrian wkracza do Europy – Grupa Accor umacnia pozycję lidera na kontynencie Komunikat prasowy15 stycznia 2019 r. Grupa Accor właśnie przekroczyła symboliczny kamień milowy, otwierając swój trzytysięczny hote
Dziś francuski tekst o Krakowie. Promujcie Polskę nadsyłajcie Wasze teksty!Cacovie (Krakow), l’ancienne capitale de la Pologne est, d’après la plupart des gens et d’après tous les habitants de Krakow, la plu
O ile Święta Bożego Narodzenia Polacy spędzają kameralnie w gronie najbliższej rodziny, to Sylwester przyciąga zwolenników zagranicznych wyjazdów. Na taki odpoczynek może sobie pozwolić coraz więcej z nas, ponieważ koszt b
Wyjazdy tylko dla kobiet to nowy trend w turystyce, który zdobywa coraz większe zainteresowanie. Powstają hotele obsługiwane wyłącznie przez żeński personel, biura podróży – prowadzone tylko przez kobiety &n
Jeżeli lubisz podróże, z pewnością nie poprzestaniesz na jednym kraju. Chociaż bywa i tak, ze interesuje nas zwłaszcza kultura danego kraju, język i zwyczaje – dlatego powracamy często tam, gdzie się nam tak bardzo po
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel