Intensywne opady śniegu sparaliżowały północne Włochy – donosi nasza korespondentka. W nocy samochody utknęły w korkach na autostradach. Służby porządkowe dostarczają kierowcom gorące napoje. Problemy miały także o
Już za chwilę usłyszymy ostatni szkolny dzwonek i rozpoczną się upragnione wakacje, a wraz z nimi wyjazdy. W planach mamy dalekie podróże, zabawy w morzu, wspinaczki i całą masę cudownych miejsc, które możemy odwiedzić z c
Planując ferie zimowe, warto pomyśleć o nich już teraz. Dlaczego? Rezerwacja przelotu z wyprzedzeniem gwarantuje najkorzystniejsze ceny połączeń. Wybierając się natomiast na narty do Włoch, za przelot u tanich przewoźnik&oac
Informacja prasowaWarszawa, 4. kwietnia 2019 r.W najbliższy poniedziałek 8 kwietnia 2019r. w fotograficznym concept store Sklep Bez Nazwy w Warszawie odbędzie się spotkanie z fotografem Jackiem Boneckim, który zaprezentuje zdję
Louvre Hotels Group z tytułem Great Place to Work!Z wielką przyjemnością ogłaszamy, że grupa hotelowa Louvre Hotels otrzymała tytuł Great Place to Work! Ten wyjątkowy certyfikat przyznawany jest pracodawcom, którzy wyróżni
Około 40 procent biletów na zawody igrzysk w Turynie wciąż czeka na nabywców. Na razie kibice kupili pół miliona biletów na areny olimpiady. Święto sportów zimowych potrwa od 10 do 16 lutego przyszłego roku.Przedstawiciele
Zakończony w niedzielę III Półmaraton Dąbrowski to inauguracja programu „Dębowy Świat dla aktywnych”, który obejmuje zorganizowanie kampanii promocyjnej w 2010 r. wraz z działaniami towarzyszącymi w celu wypromowa
Aby zwiedzać zagraniczne kraje, wcale nie trzeba dysponować dużym budżetem. W wyszukiwaniu dobrych ofert pomagają specjalnie dedykowane do tego serwisy, regularne promocje oraz taryfy „first i last minute”, czy program
Czas Sylwestra i Nowy Rok to dla większości osób czas wypoczynku i podróży. Niektórzy wola aktywnie wypoczywać, chodząc po ścieżkach górskich, jeżdżąc na nartach, czy grając w piłkę plażową na plaży w jakimś ciepł
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel