Kraków, 14 czerwca 2018 r. Informacja prasowaWakacje powinny być czasem relaksu i beztroski, a wybór doskonałego hotelu często determinuje cały wyjazd. Jeśli nie chcecie dać się zwieść pięknym opisom i zdjęciom przestrze
POKÓJ MARATOĹSKI W NOVOTEL GDAĹSK CENTRUMSportowy Guest Experience Zespół Novotel Gdańsk Centrum po raz kolejny kreatywnie rozwija ideę guest experience. Hotel przygotował specjalny Pokój Maratoński dedykowany uczestnik
Czy wiesz, że bilet na samolot może być równie opłacalny, jak bilet PKP? Jeśli jedziesz pociągiem z Krakowa do warszawy, zajmie Ci to kilka godzin. Jeśli z Gdańska do Warszawy – ten czas wydłuża się jeszcze bardziej
Jeżeli lubisz podróże, z pewnością nie poprzestaniesz na jednym kraju. Chociaż bywa i tak, ze interesuje nas zwłaszcza kultura danego kraju, język i zwyczaje – dlatego powracamy często tam, gdzie się nam tak bardzo po
Mroźna i nieprzyjazna zima sparaliżowała europejski ruch lotniskowy. Samoloty mają spore opóźnienia, niektóre loty zostały odwołane. Jakie prawa przysługują osobą podróżującym samolotem podczas niesprzyjających warunkó
Zbliżające się Euro 2012 podzieliło Polaków na dwie grupy:Â tych, dla których 7 czerwca to tylko jeden dzień przed inauguracją Mistrzostw, oraz tych, dla których ten dzień to w pierwszej kolejności początek długiego cze
Kraków, 18 grudnia 2019ARTIST YOURSELF – KREATYWNE WARSZTATY Z YLANEM ANOUFA W IBIS STYLES KRAKÓW SANTORINIWe wtorek, 17 grudnia 2019, w nowo otwartym hotelu ibis Styles Kraków Santorini odbyły się kreatywne warsztaty, k
Polacy kochają Chorwację. Od lat całymi rodzinami chętnie jeździmy nad adriatyckie wybrzeże. Po wschodniej stronie Adriatyku znajduje się jednak także kilka innych państw, które warto poznać. Czarnogóra powoli zyskuje na po
Polacy najchętniej spędzają swoje wakacje w jednym z europejskich krajów. Kiedy się tam wybierają, decydują się na lot samolotem, ponieważ cenią sobie wygodę i oszczędność czasu. Większość z nich na odpoczynek pr
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel