Z dobrym eventem jest jak z odpaleniem rakiety: wszystko trzeba bardzo dokładnie zaplanować i przygotować w najdrobniejszych szczegółach. Ale właśnie dzięki temu wrażenia mogą być niezapomniane, żeby nie powiedzieć –
Materiały prasowe, lipiec 2019 r.Wakacyjne podróże tylko z OCHNIK!Lato inspiruje do długo wyczekiwanych podróży, weekendowych eskapadi spontanicznych wyjazdów w nieznane. Zanim wyruszycie w drogę, sprawdźcie bogatą ofertę
Już za chwilę usłyszymy ostatni szkolny dzwonek i rozpoczną się upragnione wakacje, a wraz z nimi wyjazdy. W planach mamy dalekie podróże, zabawy w morzu, wspinaczki i całą masę cudownych miejsc, które możemy odwiedzić z c
Informacja prasowaWarszawa, 17 stycznia 2020 r.Jak przygotować dziecko do zimowych ferii? Ekspert radzi!Sezon ferii zimowych już tuż, tuż! Już 20 stycznia białe szaleństwo rozpoczną uczniowie z województwa podlaskiego i war
POKÓJ MARATOĹSKI W NOVOTEL GDAĹSK CENTRUMSportowy Guest Experience Zespół Novotel Gdańsk Centrum po raz kolejny kreatywnie rozwija ideę guest experience. Hotel przygotował specjalny Pokój Maratoński dedykowany uczestnik
Czy byłeś kiedyś w Rzymie? Jeżeli pojedziesz tam po raz pierwszy, a znałeś tylko Polskie czy czeskie miasta, to Rzym wyda Ci się ogromny. Nie chodzi bynajmniej o powierzchnię samego miasta w kilometrach, ale o kolosalne budowle
Czy wiesz, że bilet na samolot może być równie opłacalny, jak bilet PKP? Jeśli jedziesz pociągiem z Krakowa do warszawy, zajmie Ci to kilka godzin. Jeśli z Gdańska do Warszawy – ten czas wydłuża się jeszcze bardziej
Nowe języki w paszportachOd 1 października br. w paszportach, a od 1 stycznia 2012 r. w paszportach tymczasowych oraz służbowych i dyplomatycznych znajdą się dodatkowo trzy nowe języki – bułgarski, irlandzki i rumuński.
Rower to świetny środek lokomocji. Wybierając się na dłuższą wycieczkę rowerową trzeba pamiętać o kilku rzeczach. Oprócz tego, ze zabieramy ze sobą potrzebne dokumenty (książeczka zdrowia, dowód czy paszport), ważne je
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel