Morze, jeziora, góry, niziny, trochę historii i ciekawostek, znane twarze i dużo inspiracji. To wszystko znajdziecie w najnowszym 24. numerze magazynu „Polska Wita”. Dzięki niemu odkryjcie Polskę na nowo!Czerwcowo-lip
Choć Święta Wielkanocne to jedno z najważniejszych świąt obchodzonych w kraju, coraz częściej Polacy odchodzą od tradycyjnego sposobu ich spędzania. To już niekoniecznie suto zastawiony stół, tradycja malowania jaj i atmos
Jak dotąd nie stwierdzono w Polsce wirusa ptasiej grypy – informuje Państwowy Instytut Weterynarii w Puławach. Łącznie naukowcy przebadali około czterystu martwych ptaków i dziewięć tysięcy innych próbek.Inaczej wygl�
Materiały prasowe, lipiec 2019 r.Wakacyjne podróże tylko z OCHNIK!Lato inspiruje do długo wyczekiwanych podróży, weekendowych eskapadi spontanicznych wyjazdów w nieznane. Zanim wyruszycie w drogę, sprawdźcie bogatą ofertę
Kraków, 17 września 2019 r. Informacja prasowaCity Break w Krakowie – we wrześniu bez tłumów!Wraz z końcem wakacji wielu turystów z Krakowa wyjechało i można odwiedzić to miasto ciesząc się nim w stu procentach.
Z czym kojarzy nam się zima? Dla jednych to śnieg i zimowe sporty, stoki narciarskie i wiatr wiejący w twarz podczas kolejnego zjazdu na nartach lub snowboardzie, a także magiczne widoki, jakich nie można zobaczyć o innej porze r
Zakończony w niedzielę III Półmaraton Dąbrowski to inauguracja programu „Dębowy Świat dla aktywnych”, który obejmuje zorganizowanie kampanii promocyjnej w 2010 r. wraz z działaniami towarzyszącymi w celu wypromowa
Gdańsk jest jednym z najpiękniejszych polskich miast. Jednocześnie jednak to miejsce niezwykle europejskie, światowe – a przez to nie do końca w odbiorze tak typowe dla Polski, jak – dajmy na to – Kraków.
Co zrobić, jeśli umowa podpisana z biurem podróży jest niezgodna z prawem? Na jakie zapisy warto zwrócić uwagę i gdzie szukać pomocy, jeśli organizator nie chce ustąpić? Specjaliści z branży turystycznej podpow
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy docel