Co zrobić, kiedy zaginie bagaż? Jakie świadczenia musi zagwarantować przewoźnik, wówczas gdy lot jest opóźniony lub zostanie odwołany? W takich sytuacjach pasażerowi przysługuje prawo do odszkodowania. Jego wysokość ̵
Piękna architektura, eleganckie lobby, wysprzątane pokoje i wykwintne jedzenie – okazuje się, że nie każdy hotel wybiera tą utartą ścieżkę, by zaskarbić sobie klientów. Są na świecie miejsca, w których goście p�
Informacja prasowaWarszawa, 2 marca 2020 r.Bambusowe karty do pokoi w Mercure Gdynia CentrumHotel przyjazny dla środowiskaHotel Mercure Gdynia Centrum zastąpił plastikowe karty do pokoi bambusowymi. Rozwiązanie jest częścią
RYANAIR announced a new route from Dublin to Lodz, the second largest city of Poland yesterday.The new route – Ryanairâs third to Lodz – starts on April 4 and will operate twice weekly. Seats on the new route are on o
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca 2018 r.Dzieci, ze względu na swoją ciekawość świata i żywiołowość, są szczególnie narażone na niektóre urazy i dolegliwości. Dlatego wyjeżdżając z maluchem na wakacje, każda ma
Mercure Warszawa Ursus Station – nowy hotel w stolicy inspirowany historią kolei Goście odwiedzający nowoczesny obiekt w Ursusie mogą poczuć się jak podczas podróży pierwszą koleją elektryczną. W jego wnętrzach odn
Ślub pod chmurką, czyli wszystko, co musisz wiedzieć o ceremoniach w plenerze2019-05-22 Kochasz wolność, świeżość i wiatr we włosach? A może uważasz, że nawet najmodniejsze wnętrze blednie w porównaniu z pięknem przyr
7 lutego 2018 r.Komunikat prasowySzczęśliwego Chińskiego Nowego Roku⌠w DubajuKto nie chciałby świętować Sylwestra dwukrotnie? Ponad 1,3 mld mieszkańców globu szykuje się do hucznych obchodów chińskiego nowego roku.
Informacja prasowa Warszawa, 27.04.2018 r.Trzy najważniejsze aspektyMaj już tuż, tuż, a wraz z jego początkiem, dla niektórych n
Znane ze słonecznych plaż, śródziemnomorskiego klimatu, przepysznej kuchni i wysokiej jakości bazy turystycznej południe Europy zyskuje na popularności głównie dzięki obniżkom cen lotów. Nieufność wobec biur podróży, za